Wat voor weer maandag? (QDAY)

Want iedereen zegt wat anders en ik weet nou eigenlijk niet wat voor weer het gaat worden. Wat weten jullie over het weer van maandag? Zet ook even je plaats of je provincie derbij.

Google is het antwoord op vele vragen.

http://www.weeronline.nl/Koninginnedag/4242/0

Nouja wat ik weet komt van buienradar.nl. Oftewel, 20 graden met wat zon en regen hier in Friesland. :slightly_smiling_face:

hmm ik wil geen regen hier in friesland :confused: ga je naar lwd?

Kijk idd gewoon even op google, ik ben ook geen weerman.

in brabant gaat het sneeuwen waarschijnlijk

Jep Oldehove. :slightly_smiling_face: en ik wil ook geen regen nee :expressionless:

haha oke ik woon ook in friesland maar ga elk jaar naar groningen :slightly_smiling_face: ik hoop natuurlijk ook op zon!

Ik ga ook altijd naar de Oldehove, in Leeuwarden of ik pak een terrasje. xD

Ai ai ai een witte koninginnedag dus.

Vraag het mezelf ook af, het verandert met de dag :S

Waarom gaan mensen naar de Oldehove? :stuck_out_tongue: Wonen jullie in Friesland of is er iets speciaals? Want ik woon in lwd namelijk :3

Ik voel aan me water dat het droog blijft, haha.
Nee, ik heb geen idee wat nou klopt…

in groningen schijnt het een graadje of 20 te worden en droog :slightly_smiling_face: maar dat zegt de krant vandaag he. Het weer veranderd bijna elke dag wel

Vraag je dit nou echt? :’).

Nou euhm, het wordt bewolkt en het gaat regenen. Hier en daar breekt de zon door! Maar in het Noorden en het Oosten van het land gaat het alleen maar regenen met een kans op een dik pak sneeuw.
In het Westen wordt het ongeveer 23 tot 30 graden!1!11!

Nee, he?
klik hier maar! & asjeblieft, graag gedaan.

ja ik woon in friesland maar ik ga met koninginnedag altijd naar groningen, bij de oldehove in leeuwarden is volgensmij ook altijd zo’n podium enzo!

In amsterdam wordt het 18 graden met zon volgens weeronline (:

www.weeronline.nl
regen!

Ja en dat geloof jij?

Hier zou het rond de 20 graden worden en droog blijven.