Wat voor vervolgopleiding ga jij doen?

Ik ben op zoek naar iets wat me aanspreekt, iets aparts.

Ik heb al gekeken bij de zoekfuntie, maar dan lees ik alleen hbo rechten, kunstacademie etc.

Ga jij volgend jaar geen kunstacademie of rechten doen (dit doet bijna iedereen namelijk)?

Wat dan wel en waarom?

Liefs, xx

Niemand?

Ik neem volgend jaar een tussenjaar om Natuurkunde en evt Wiskunde B bij te leren.
Daarnaast wil ik een oriëntatiejaar bij het Gerrit Rietvelt volgen.
Het jaar hierop wil ik Biomedische Wetenschappen of Internationaal land- en waterbeheer gaan doen.

Trouwens, volgensmij gaan vrij weinig mensen naar de kunstacedemie?

Ik ga naar de Pabo in Helmond.
Ik ga graag met kinderen om en dit lijkt me een leuke opleiding.

Oke intressant, behalve de pabo, dat is niks voor mij haha!

More?

Ik heb echt nog geen idee wat ik later wil studeren.
Ik heb natuurlijk wel m’n interesses, maar ik weet echt nog niet wat ik wil studeren.

Ik wil denk ik na mn mbo jeugdzorg, hbo bewegingsagogie gaan doen :slightly_smiling_face:

Er is een heel groot topic over vervolgopleidingen, ik geloof dat het bij Lifestyle staat.

Ik ga fiscale economie studeren in Tilburg. en waarom? Het lijkt me interessant, ik wil later het bedrijfsleven in. Dus niet echt iets aparts XD

OT: Ik wilde eerst ook rechten studeren,
nu misschien psychologie, maar ik weet het niet dus ik ga er eerst een jaar tussenuit

Ik denk erover om voeding en dietethiek te gaan doen in groningen…
moet ik wel eerst slagen 0.o

er zijn nu 3 topics hierover… en die doen echt niet allemaal rechten en kunstacademie.
OT, ik ga european studies in den haag doen.

ik ga meeloten met geneeskunde, en als ik niet door ben ga ik beta-gamma doen.

tandheelkunde :laughing:

Dat doet bijna iedereen bijna? :’) Omg. Vorig jaar heb ik op de kunstacademie gezeten, en ik kan je vertellen dat ik een hoge uitzondering was :’)

Ik ga Bedrijfseconomie doen in Tilburg.

Hee, dan kom ik bij jou in het eerste jaar toch?!

Tussenjaar, muziekmaken!

HBO school of media

zoekfunctie.