Wat voor vakantiewerk doe jij?

Wat voor vakantiewerk doe jij en hoeveel verdien je ?
(ik heb tot nu toe alleen nog maar reclamefolders bezorgt)
Ik (15 jaar) zoek zelf nog vakantiewerk in Utrecht, ik woon vlakbij de veemarkthallen en de wijk overvecht, ik zou in de buurt niet echt iets van kassen of zo weten te vinden dus dat is niet echt een optie.
,dus als iemand iets weet…

helemaal niemand? :frowning_face:

je kan daar by de starbucks solliciteren? :sunglasses: Ik zag ooit ergens zo’n vacature staan van die Starbucks, haha. Maar als je er gaat werken word ik wel heul jaloers.
Ik heb vandaag bij de kippie, waar ze van die gebraden kip enzo verkopen (ik weet niet hoe die winkel eigk heet, haha) gesolliciteerd, waar trouwens wel een leuke jongen werkt.

ik ga waarschijnlijk samen met een vriendin kranten bezorgen.
maar misschien ook niet, we zijn te lui haha

vergeten te zeggen; ik ben 15

Ik zit in een animatie team.
Maar daar ben jij te jong voor.
Toen ik 14 was werkte ik bij de juwelier

Ga solliciteren bij een restaurant (afwasser en als je geluk hebt bediening)
-de AH
-kranten lopen
-bij de cafetaria

ehm, ik doe geen vakantiewerk. heb niet zoveel tijd in de vakantie. ;p

Ik ben pas 13 (bijna 14) maar ik ga waarschijnlijk met een vriendin bij de kennis van mijn moeder werken op het aziel :grinning:

Ik werk bij de Plus cassiere en bij de Kruidvat cassiere & vakkenvullen.

Als ik jou was zou ik dichtsbijzijnde supermarkt een vragen of ze mensen nodig hebben zowel vullen als cassiere. Weet niet hoe oud je bent, maar dat is schoon, fijn & leuk werk!

bij de albert heijn als cassiere, echt superleuk

Ik heb een cv ingeleverd bij de Scapino, nu maar hopen dat ze me nodig hebben, maar waarschijnlijk wel zeiden ze! (:

Ik ben dertien en ik heb wel een bijbaantje
Ik ga paprika’s plukken
Ik heb wel een tip voor je, als je ook zoiets wil doen dan is het handig dat je mensen kent die zo’n bedrijf hebben. Dan kom je makkelijker binnen

in een grieks restaurant=)

De Efteling en bij een cateringbedrijf. Je verdient dan zo rond de 3,50 (bij de Efteling minder) als je 16 bent in ieder geval. Toen ik 15 was, werkte ik in het magazijn van Van Haren, dus als je een industrieterrein in de buurt hebt… meestal kun je dan gewoon binnenlopen.

In Waalwijk toevallig? =D

ik doe geen vakantiewerk, maar mijn moeder wil dat ik iets ga doen, folders bezorgen of zo.

Hoeveel dagen/uren gaan jullie werken per week?
Ik zit een beetje te twijfelen… 5 dagen ofzo:)?

Bij Metz, plantenbedrijfje

Ik moet bloemen inpakken.
Fijne werktijden, in pauzes doorbetaald etc…

Heb je niet op je school dat je boeken kan sorteren voor het volgende jaar?(omdat die nu gratis zijn enzo)

Ik werk in de winkel op een vakantiepark hier in de buurt. Kleine supermarkt. Is leuk, omdat we met weinig personeel zijn. Dan moet je alles doen: kassa, bakken, vullen, spullen klaar zetten etc.

Oja: ongeveer 4 of 5 dagen per week, en de winkel is 7 dagen per week open. Dat houdt dus in dat ik op zaterdag niet kan stappen als ik zondag moet werken :frowning_face: