Wat voor type meisje ben jij?

(Als je een crush hebt op iemand)

1. Stil en verlegen, wacht totdat hij wat zegt.
  2. Flirterig maar niet assertief.
  3. Flinke flirt die erachteraan gaat.
  4. Direct d.w.z. een kaartje en/of cadeautje geven danwel verkering/ mee uit vragen.

Je nummer graag onderbouwen d.m.v. een voorbeeld uit je eigen leven.

Tijdens t uitgaan stap ik nooit op een jongen af, ik wacht totdat hij naar mij toekomt.

2

1

1

1

2

1

Ik denk dat ik mezelf geen één nummer kan geven hier in. Ik stap makkelijk op jongens af, ik ben assertief, maar ook weer geen ongelooflijke flirt. En als ik die jongen eenmaal ‘heb’ en een date heb val ik terug in nummer 1, dan ben ik verlegen.

1

le nummero dos.

Naar mijn weten neig jij dan naar nr. 2.

Wel grappig en apart dat je assertief bent, maar later toch verlegen wordt als je je prooi eenmaal hebt gevangen. Weet je ook hoe het komt dat je terugvalt in nr. 1?

Interessant om te zien van alle meiden.

Alleen ben ik wel een ongelofelijk flirt en kan ik die verlegenheid op dates wel aardig goed verbergen.

Geen idee eigenlijk. Ik denk dat ik in een vlot gesprek en qua uiterlijk best wel zelfverzekerd ben, dus de eerste ontmoeting is altijd heel makkelijk, daarom stap ik ook vrij makkelijk tijdens uitgaan op jongens af. Maar als ik dan met ze ga afspreken, dan word ik zenuwachtiger, dan vraag ik me af of ik wel interessant genoeg ben, omdat je dan toch vragen over school en andere serieuze dingen etc. krijgt en ben ik bang dat ik dicht klap, of niet echt weet wat ik moet vertellen. Ik ben dan gewoon bang dat diegene me toch niet zo interessant vond, als ik leek haha.

Ja, ik kan het ook wel verbergen. Op het feit na dat ik echt klunzige dingen kan doen, dat wel.

1

Das wel handig als je dat op dates kan verbergen, anders heb je kans dat t gesprek al gauw doodloopt.

1. Flirterig maar niet assertief. Gewoon, zoals ik altijd ben

2. Flinke flirt die erachteraan gaat. Als ik een paar drankjes op heb wil ik nog wel eens op iemand afstappen die me leuk lijkt. Maar dit komt weinig voor.

Ik vind dit zo interessant om te zien. T is echt een parallel bij jou: je bent zelfverzekerd genoeg van jezelf om erop af te stappen, maar niet zelfverzekerd genoeg over andere dingen. Om op een jongen af te stappen moet je toch aardig wat ballen hebben, dat heb je dus dan weer wél.

Als nr. 1 zijnde heb ik soms afgunst naar meiden die een nr. 3 of 4. zijn, dan denk ik: wauw! wat een lef hebben zij toch.