Wat voor ''type'' jongen vinden jullie aantrekkelijk?

Zoals je al in de titel leest, hebben jullie een bepaald type jongen die jullie echt aantrekkelijk vinden op het gebied van seks? (Zou je stiekem wel een one-night stand mee willen hebben, maar dat waarschijnlijk nooit zult doen om welke reden dan ook)

Hiermee bedoel ik: Roept een bepaald uiterlijk, uitstraling, gedrag e.d. bij een jongen een gevoel van (seksuele) spanning op?

Wat ik dus niet bedoel: Je vriendje, omdat hij je vriendje is, maar eerder bijv. een jongen die je niet kent of een beetje kent, en dan meer gebaseerd op uiterlijk etc. (Dus meer jongens in het algemeen).

Zelf roepen jongens met donker haar en donkere ogen spanning bij mij op, omdat ik dat er vaak soort van ‘‘meer mannelijk’’ uit vind zien. En ook als ze zelfverzekerd en een beetje dominant zijn. (Dit komt denk ik omdat ik zelf juist best verlegen ben en nooit zo’n jongen aan zou durven te spreken).

(Graag geen vervelende reacties op elkaar en/of waarom dit en dat reacties).

Lang(er) haar vind ik altijd heel mooi

Oh en verder als ze iets mysterieus hebben, mannelijk zijn, en niet van die ‘boeren’ zegmaar…

Wat jij al zegt, het dominante en zelfverzekerde, zodat ik daar tegenin kan gaan en er spanning ontstaat. Ik vind het heerlijk als ik lekker met een jongen kan lullen en er van die dubbelzinnige opmerkingen ontstaan.

Ik val echt enorm voor jongens die hun mannetje staan in een gesprek met mij.

Dit inderdaad! Hoewel te dominant of te zelfverzekerd dan juist weer enorme afknappers voor mij zijn, het moet wel precies goed zitten. Niet dat het zo’n jongen is die je laat voelen alsof je nummer 48 bent, maar iemand die je laat voelen alsof je speciaal bent. En ik vind het heel fijn als ze intelligent zijn, of als ze iets hebben waardoor je ze niet helemaal kunt doorgronden.

En qua uiterlijk vind ik lange jongens enorm aantrekkelijk! Maar dan ook een beetje breed, met spieren. Niet van die bonenstaken.

^precies dat. Je snapt wat ik bedoel!

En ik heb ook liever lange, wat bredere jongens. Schrielkipjes zijn echt niets voor mij.

Donker (lang) haar, donkere ogen, baardjes, en verder al het bovengenoemde. En wanneer een jongen rookt heeft het ook wel iets.

Een zelfverzekerde, liefst ook een beetje brede jongen die langer is dan ik. Getint met donker haar en als ik dan toch bezig ben mag hij ook best een mooie kaaklijn hebben.

Ik dacht dat ik altijd niet zo gek was op tattoos, maar ik betrapt me eigen erop dat ik jongens sexy vind met tattoos. Mjaa vooral Justin Bieber & Chris Brown waar ik het echt heel sexy bij vind. Lange jongens vind ik ook heel leuk. Net zoals stoer overkomen, maar toch heel lief kunnen zijn.

Niet meer van toepassing.

Lang, een beetje gespierd & hij moet wel een beetje bad zijn :flushed:

puur seksueel?

iemand met donkere krullen en donkere ogen die een beetje mysterieus is en gesloten lijkt.

ja ik weet niet maar god dat lijkt me ongelofelijk hahaha.

Dit dus haha.

Het blijkt toch dat veel meiden jongens met donker haar meer aantrekkelijk vinden. Hoe zou dat toch kunnen? Ik vind het mannelijker eruit zien, waarom weet ik niet. Blond haar vind ik er zachtaardig(er) uitzien, ofzo.

DIT. dit. dit.

Whaa ik ken een jongen die er zo uitziet. Maar hij is juist niet gesloten, haha. Wel een beetje mysterieus!

Getint, liefst buitenlands (betrap mij erop dat ik meestal turkse, marrokaanse en negers erg leuk vind) met wat temperament zodat ie tegen mij in durft te gaan.
Donkere ogen, liefst bijna zwart, zwart haar. Niet te groot, slank, gespierd is een mooie meevaller. Maar vooral een mooie strakke kaaklijn, dit vind ik zo sexy :grinning:

Ik voel me op geen enkele manier seksueel aangetrokken tot andere mensen.

Donkere ogen met mooie sterke handen, en als het even kan een baard :slightly_smiling_face:

En nee, ik vind mr Manson op mijn profielfoto niet aantrekkelijk xD

Donkere haren, donkere ogen, een getinte huid en een arrogante uitstraling.