Ik wil weer gaan fitnessen en heb dit topje gekocht bij de Primark (vond hem leuk door de galaxy print, ze hebben er ook gladde leggings van en de topjes en leggings zijn er ook in zwart met grijstinten).
Excuses voor de gedraaide foto’s. Maar als ik ze op de computer bekijk staan ze goed, dus ik weet niet hoe ik ze dan weer gedraaid kunnen zijn .
De legging er onder vind ik te druk worden en niet mooi en een gewone legging vind ik er ook niet onder staan. Dus ik ga er een dunne zwarte sportbroek onder dragen. Namelijk deze, van H&M:
Ik denk wel dat ik het witte koordje vervang voor een zwarte. De broek heeft achterop geen zakken, en de pijpen zijn onder getailleerd (weet even niet hoe dat heet, maar zit dus dus elastiek/boord).
Ik zit nu dus alleen te denken wat voor sportschoenen er het best/leukst onder staan. Ik weet nog niet of ik het fitnessen lang vol ga houden (wie weet heb ik er na 3 á 4 maanden al weer genoeg van) en sowieso wil ik niet veel geld kwijt zijn aan sportschoenen (max. €20).
Iemand ideeën wat voor sportschoenen er het beste onder kunnen ? Als je tips hebt waar ik deze het goedkoopste kan kopen, graag!