Wat voor sportschoenen bij deze sportoutfit ?

Ik wil weer gaan fitnessen en heb dit topje gekocht bij de Primark (vond hem leuk door de galaxy print, ze hebben er ook gladde leggings van en de topjes en leggings zijn er ook in zwart met grijstinten).

Excuses voor de gedraaide foto’s. Maar als ik ze op de computer bekijk staan ze goed, dus ik weet niet hoe ik ze dan weer gedraaid kunnen zijn :crazy_face:.

De legging er onder vind ik te druk worden en niet mooi en een gewone legging vind ik er ook niet onder staan. Dus ik ga er een dunne zwarte sportbroek onder dragen. Namelijk deze, van H&M:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/6AU_0080_001R.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[4194]&set=key[height],value[4904]&set=key[x],value[410]&set=key[y],value[205]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]
.

Ik denk wel dat ik het witte koordje vervang voor een zwarte. De broek heeft achterop geen zakken, en de pijpen zijn onder getailleerd (weet even niet hoe dat heet, maar zit dus dus elastiek/boord).

Ik zit nu dus alleen te denken wat voor sportschoenen er het best/leukst onder staan. Ik weet nog niet of ik het fitnessen lang vol ga houden (wie weet heb ik er na 3 á 4 maanden al weer genoeg van) en sowieso wil ik niet veel geld kwijt zijn aan sportschoenen (max. €20).

Iemand ideeën wat voor sportschoenen er het beste onder kunnen ? Als je tips hebt waar ik deze het goedkoopste kan kopen, graag!

Tja… het is maar sporten hé, het is dan niet belangrijk dat het mooi uitziet, maar beter comfortabel. Bij de Primark hebben ze verschillende soorten sportschoenen, maar dan kun je niet te veel kwaliteit verwachten. Anders zou ik voor type schoenen zoals Nike Rosh Runs gaan maar die zijn duurder dan 20 euro.

Uiteraard moet het comfortabel zitten, maar ik wil ook dat het een beetje matcht met elkaar. Dus ik moet/wil weten wat voor model en kleur schoenen er het best bij passen.

Op de broek ga ik ook tijdens het sporten, om af te wisselen met deze, katoenen basic hemdjes/topjes ( geen spaghetti, maar met van die bandjes die tussen smal en breed in zitten, in mint, blauw en misschien andere kleuren).

Mijn budget is wel echt max. €20. Hoe duur kosten sportschoenen bij Primark?

Gewoon zoiets ofzo?
Lekker makkelijk, zwart en niet zo duur.
http://www.primark.com/nl/product/zwarte-sportschoenen,R35397116363842

Ik zou eerder investeren in goede sportschoenen dan in fashionable schoenen voor 20 euro. Je voeten worden erg zwaar belast met sporten en het is zonde als je over 2 weken toch goede schoenen wil kopen omdat je gewrichten pijn gaan doen. Ik zou zelf naar de Van Haren gaan en daar sportschoenen halen, ik heb daar hele fijne nikes gehaald voor 50 euro. Scapino is daar ook fijn voor.

ik dacht ook wel dat ik kon beginnen met hardlopen op goedkope hardloop schoenen, had gelijk een achillespees ontsteking opgelopen. nooit meer dus. ik zou echt investeren in goede sportschoenen.

Wat ik lees is dat ze vooral gaat fitnessen. Dat zijn goede schoenen fijn, maar niet zo belangrijk als bij hardlopen. Niet als je kracht gaat doen, neem aan dat ze daarvoor naar de fitness gaat. (Een uitzondering hiervan is als je met gewichten van 40 kilo sleept, dan is een gedoe stabiliteit redelijk belangrijk.)

Bedankt voor alle tips tot zover. Ik ga inderdaad fitnessen (heel misschien dat ik ook op klimsport wil waarbij je op van die klimmuren gaat klimmen, maar heb hoogtevrees dus durf wel naar boven maar niet naar beneden haha dus dat gaat denk ik niets worden). Ik ga dan (gewoon) oefeningen doen om weer wat strakker te worden en om lekker te sporten, dus ik denk niet dat ik dan hele zware oefeningen ga doen.

€20 of €25 is echt mijn maximum. Die hierboven gepost zijn vind ik op zich wel leuk/mooi, maar ik houd niet van de combi zwart/wit. Ik vind het niet erg als de schoen een andere kleur heeft dan de zool, bijv. blauwe schoenen met groene zool ofzo. Maar kleur kom ik denk ik wel uit. Ik moet nu eerst gaan bepalen wat voor model.

En ik moet ook nog een geschikte bh voor onder het topje. Want bij gewone zie je natuurlijk de bandjes van m’n bh. De achterkant van het topje bestaat uit soort van gekruisde bandjes, dus ik weet niet wat voor model hier het beste onder kan. Bandeau, halter, sport of een ander model ?

Ik ben het inderdaad met de rest eens dat je eigenlijk beter in sportschoenen kunt investeren die betere kwaliteit zijn - ik heb ook ooit sportschoenen van de Primark gehad, maar die heb ik echt maar een paar keer gebruikt omdat ik er zulke zere voeten van kreeg…

Wat betreft bh ligt het er een beetje aan wat je zelf het fijnst vindt zitten, een bandeau lijkt me iig niet zo chill omdat dat gaat afzakken. Zelf draag ik altijd sportbh’s tijdens het sporten.