Wat voor sport zou ik kunnen doen?

Ik zit niet op een sport.
Maar ik wil wel heel graag, maar ik zou niet weten wat…
Als k nu nog met een teamsport begin, voel ik me ook weer zo slecht omdat de meesten er dan al jaren opzitten, snap je?
En om te hardlopen of te fitnessen heb ik de motivatie niet echt voor :blush:
Dus ik zit een beetje met een dilemma wat ik moet doen xd.
Iemand suggesties?

Dansen/zumba

Zwemmen?

En dan met een vriendin, zodat je elkaar motiveerd en dan ook wel moet gaan.

Zwemmen, inderdaad. Je traint wel met elkaar, maar je doet het allemaal voor jezelf.

Bij veel teamsporten zijn ook niveaus, en vaak wordt je expres bij mede-beginners geplaatst als je begint. Ligt er wel aan hoe groot het is en hoeveel aanmeldingen, maar op zich geen probleem denk ik? Maar je leert wel sneller van degene die er al langer op zitten.

Verder kun je eigenlijk heel veel. Ballet, dansen, judo, kickboxen, volleybal (voetbal, korfbal enz), hockey…

Dansen, vechtsport?

Dansen is fun! Ik doe Arabische dans, leuk en je ziet resultaat.

Badminton vind ik er leuk!

Spinning!

tennissen

Pilates word je mooi strak van en zwemmen

Wauw, zo herkenbaar is dit!

Telkens als ik weer over sporten lees ben ik van plan om weer iets te gaan doen. Meestal denk ik dan aan zumba, hardlopen of skaten. Op zich lijkt het me allemaal wel leuk, maar ik heb geen motivatie gheghe ;$

Ik had ook niet echt motivatie om hard te lopen, maar dat komt omdat ik eigenlijk zonder doel hard liep. Heb toen start to run met Evy gedownload, dat werkt heel goed en ik heb ook steeds zin om weer te gaan, dus dat zou je ook kunnen proberen als je toch wilt hardlopen!

zwemmen
skeeleren
muurklimmen

Ik ben normaal ook niet van het sporten maar deze drie hebik redelijk lang uitgehouden. :’) nu geen tijd meer voor al zwem/skeeler ik natuurlijk nog wel soms in de vakantie.