Wat voor soort tampon is het beste?

hey,
ik ben 12 jaar, en zit op wedstrijdzwemmen. Ik ben laatst voor de derde keer ongesteld geworden, en ik moest toen een wedstrijd zwemmen. Ik gebruik ob tampons mini, maar ze bieden mij volgens mij niet genoeg bescherming, want ik moest trainen, ik had een mini tampon in, en anderhalf uur later was ik bij het omkleden doorgelekt merkte ik. Ik vraag me dus af of ik ook het formaat normaal kan gebruiken.

Het formaat ligt aan jezelf eigenlijk, of het ‘past’ of niet. Je kan het altijd proberen zou ik zeggen.

Ja dacht ik ook, maar wat als het nou echt pijn doet ofzo?

Ik ben zelf ook geswitched van mini naar normaal toen ik een stuk jonger was en ik was daar ook een beetje bang voor net als jij. Maar echt niks van gemerkt, dus maak je geen zorgen.

oki bedankt:) Maar bedoel je met toen ik een stuk jonger was, dat je jonger was als twaalf of gewoon jonger dan dat je nu al bent?
En hoe moet ik trouwens vragen aan mn moeder of ze de volgende keer het formaat normaal meeneemt inplaats van mini?

Dit kan in het menstruatietopic.

En ik zou inderdaad een grotere maat proberen. Gewoon tegen je moeder zeggen, dat ze de normale mee mag nemen de volgende keer. Niet te moeilijk over nadenken!