wat voor soort huid? help plz x

Hee, :heart:
Ik wil morgen de stad in om ff nieuwe gezichtsverzorgingsproducten te gaan
kopen, maar ik weet dus gewoon niet wat voor huis ik heb…:confused:
Me T-zone is vettig, wangen normaal, lang me neusis het rood dat komt door droogte
ik heb dus van alles wat! :flushed:
Ik heb heel vaak een test gedaan op internet, maar de ene zegt gecombineerde en de andere
vet tot heel vet…
kunnen jullie mij helpen zal heel lief zijn! :wink:

Byee. :heart:

Je huid vol smeren is helemaal niet goed
Probeer eens een tijdje niks te smeren

Je huis is gecombineerd. Het is altijd goed om een beschermlaagje aan te brengen zoals een (dag) crème maar je huid klinkt erg gevoelig dus probeer voor één te kiezen die ongeparfumeerd of misschien wel natuurlijk is. Succes!

Ik zou kiezen voor producten voor een gecombineerde huid.
Dan kun je alsnog op bepaalde plekken meer of juist minder crème smeren bijvoorbeeld, het kan in elk geval geen kwaad!

Ik heb nooit me huis ingesmeerd maar ik las dat een beschermlaagje goed is… ik draag geen make up
en ook geen dagcreme want ik heb niet echt last van puistjes maar ik wou dus een reiniging gel of zo nemen maar daarvvoor wist ik me huidtype niet maar ik smeer geen cremes of andere troep. bedankt!

ik ben van lan om yves rocher te gaan gebruiken die is natuurlijk en nog eens goed! bedankt voor je reactie x

Ik denk dat je een gecombineerde huid hebt.
Gebruik niet te veel, een dagcreme en een reinigingsgel
is meer dan genoeg.
Hoop dat je er wat mee kunt x

Ik heb dezelfde soort huid. Voor mijn hele gezicht gebruik ik producten voor de normale huid en voor mijn T-zone producten voor de gemengde-vette huid.

Best wel handig. Op internet kun je meerdere zogenaamde ‘huiddiagnoses’ benaderen.