Ik ga volgend jaar een hbo opleiding doen, daarvoor heb je wel een agenda nodig. Ik zoek dus een leuke agenda voor volgend jaar. Er liggen bij de bruna leuke agenda’s maar zijn deze wel geschikt voor het hbo want het zijn eigenlijk middelbare school agenda’s.
Ik volg dit ook nog even
Ik had gewoon een hema agenda.
Maar je als je veel met je computer werkt zou je ook Mozilla Thunderbird kunnen downloaden.
ja ik zat ook aan een hema agenda te denken, maar ik heb ook de afgelopen jaren van die speciale studenten agenda’s gezien (van loesje bijvoorbeeld) maar wat is dan het verschil als ik net zo goed een hema agenda kan aanschaffen?
ik heb ff een inkijkexemplaar bekeken op bol.com van loesje student.
En het enige verschil daarmee is denk ik dat er studenten teksten instaan ipv de normale loesje teksten over huiswerk of de leraar pesten
Verder ziet ie er vanbinnen hetzelfde uit.
Ik neem een gewone simpele agenda die had ik al die jaren al na mijn middelbareschool. Maar ik zou niet een mega boekwerk met je meeslepen hoor
Ja, dat vroeg ik me ook al af, maar ik ga eerst maar even afwachten of ik wel ben geslaagd :’)
Je hebt ook studentenagenda’s, ook van loesje bijv. en anders gewoon simpele witte.
Een agenda is een agenda vind ik hoor.
Ik heb gewoon een standaard agenda gebruikt de eerste paar maanden, maar ik zet t nu gewoon in mn iphone, dat vind ik handiger
Ik heb gewoon een herbruikbare agenda van de Hema. Zo hoef ik alleen elk jaar de inhoud te vervangen en scheelt het me elke keer weer een euro’tje of 10.
Maar ik zie er hier ook genoeg met een Agenda van Nijntje of iets anders rondlopen hoor. De agenda’s die ze bij de Bruna verkopen zijn echt niet per definitie alleen voor middelbare scholieren.
Kies er gewoon een die je leuk vind! Misschien kun je letten op de hoeveelheid ruimte die er beschikbaar is voor aantekeningen maar meer hoeft niet denk ik!
*DUBBELPOST*
Ik heb ook een gewone van de hema, gewoon een goedkoop dingetje (student he! ). Zo’n groot verschil is het ook niet hoor, met wat je allemaal opschrijft.
Dit is nu mn 2e jaar op het HBO en ik gebruik een normale agenda. Vorig jaar 1 van de hema en nu de blond agenda.
Nee ik zat te denken aan zo’n agenda van de hema van ongeveer 7 euro, dat vind ik wel een okee prijsje want 14 euro voor een agenda O_o
Die van de hema zijn ook bijna niet stuk te krijgen, en die hebben opzich wel veel ruimte dus ik denk dat ik dat doe
is niks geen verschil met de middelbare school…
ik gebruik mijn agenda alleen veel minder…
Een A4 formaat agenda is ook handig.
Ik zou gewoon een simpele agenda van de hema/vd/bruna ofzo kopen. Je hebt niet echt veel ruimte nodig voor je vakken en cijfers.
Ik schrijf alles op mijn uitgeprinte rooster :’) Mijn huiswerk onthoud ik wel (alleen grote opdrachten)
Ik heb gewoon een normale van de V&D, op het HBO heb je echt niet een compleet andere agenda nodig dan op het middelbaar. Behalve dat ik hem nu wel gebruik en vroeger niet, haha.
Ik heb voor mezelf een HEMA agenda gekocht, ik weet niet of ik heb ga gebruiken want ik kan het ook opslaan op mijn iPhone en dan staat het ook meteen op mijn Mac. Ik zie wel wat het fijnste werkt voor mij.
ik heb gewoon een simpele hema agenda en daarnaast m’n telefoon en m’n aantekeningen.
Verder heb je van die schema’s per vak, daar staat ook op wat je moet doen