Wat voor sieradendoos heb jij?

Zoals de titel al zegt: Wat voor sieradendoos heb jij?
Heb je een lief klein doosje, een mega hutkoffer of helemaal geen?

Ik probeer hier even inspiratie uit te halen. Ik zoek namelijk nog een mooie nieuwe, aangezien de andere helemaal uitpuilt.

Alvast bedankt!

Oja, foto’s zijn altijd welkom :grinning:

Ik heb een beautycase vol sieraden. Maar ik wil graag ook een nieuwe sieraden-doos!

Ik heb er zo een jaren geleden is een keer gekocht alleen die van mij heeft een roze binnekant, ben hem nu alleen kwijt door de verhuizing xp

http://heldinnenophakken.web-log.nl/beoriginal/images/2008/11/27/deze_foto_gebruiken.jpg

mijne is niet zo groot,
van de kruidvat zwart met glittertjes

hahaha die heb ik ook en nog wel in het zwart ze zijn heel leuk want ik kan er een slotje op doen dan kan mijn zusje niks jatten:P

Die vind ik idd ook leuk! Weet je toevallig nog waar je hem vandaan hebt en hoe duur hij ongeveer was?

-

had een mandje maar nu heb ik een klein bakje want ik heb bijna alles weggegooid

Ligt eraan, eerst had ik ze in een klein houten kistje, wat eigenlijk een doos voor garen ofzo is;
dan heb ik er een schuif voor leeggemaakt,
en nu zitten ze in een doos in kubusvorm in de kast.
Maar mijn echte zilveren juwelen in een juwelendoos, zo’n zwarte leren.

DIE HEB IK OOK! In het roze (L)

Een witte met roze en rode hartjes :'D

Ik heb niet echt een sieradendoos die ik gebruik, ik vind het alleen maar onhandig eigenlijk.
Ik heb in mijn kast gewoon een stuk gereserveerd voor sieraden…
Zelf ben ik een beetje nou ja, heel erg eigenlijk :’) verslaafd aan kettinkjes dus heb ik een kledingroede heet dat zo? helemaal voor in mijn kast gehangen en daar hang ik ze omheen … super handig :wink:

Begint alleen een beetje te vol te raken… :roll_eyes:

Xenos 13 euro ongeveer =)

ik heb al mijn kettingen aan een haakje hangen, *heb 3 haakjes, 1 voor mn kettingen, 1 voor mn kleine tasjes, 1 voor mn riemen. mn armbanden zitten om de hangertjes van mn kleren op mn kledingrek heen. en mn oorbellen heb ik allemaal door een lamp van stof heen geprikt, ziet er ook heel leuk uit xD

en heb voor mn galasieraden nog een heel mooi doosje dat ik een keer voor mn verjaardag heb gehad… weet niet waar die vandaan kwam.

Ik heb er 3, gewoon met vakjes.
Vorig jaar eentje gekregen van mijn zus, met mijn lievelingsieraden erin (:

http://www.girlscene.nl/images/library/42/b7/ed/5e/3_34ee82131b68e4f89d1ccaaf2e18ce908c580dd0.jpg

Net zo een en ook roze binnenkant. Maar bij mij is de buitenkant ‘‘gekleurd’’. Ik maak wel ff een keertje n foto.

heb ik ook alleen dan is de binne kant bordauxrood en daarin liggen armbanden ringen en piercings ( oor/navelpiercings). mn kettingen hangen

die heb ik ook in het rood
was 13 euro ofzo en heb m gekocht in een klein winkeltje in den haag stad