Wat voor sieraden dragen jullie? Help mij! :)

Lieve meiden!

Ik vroeg mij af wat voor sieraden jullie graag zien, of waarvan jullie denken dat deze in de mode komen, of misschien die jullie zelf met veel plezier dragen. Ik ben namelijk bezig met een mode studie en ben benieuwd!

Liefs,
Fleur

Ik ga niet echt met de mode mee maar ik draag zelf het liefste mijn armbandjes met schelpjes en mijn vriendinnen armbandjes. :3

Beetje vintage achtig.
Vind 2 finger rings geweldig, of grote ringen voor 1 vinger. Dingen zoals kruisjes etc. vind ik ook leuk.

Ja, zeker grote ringen.

Niet heel erg in de mode maar enkele van mijn favoriete sieraden zijn:

Ik ga met sieraden niet echt met de mode mee. Ik koop meestal wat ik leuk vind. Oorbellen zijn meestal leuke knopjes en vaak met een kinderlijke draai. Zoals diertjes. Ketting is meestal zilver met een leuk hangertje. Zoals een scorpioen (mijn sterrenbeeld) of een tekst zoals London. Armbandjes draag ik bijna niet, maar ik heb er wel een paar. Het liefste gewone zilvere bandjes met een tekst erop. Bijna al mijn sieraden zijn van de Claire’s en meestal koop ik ze daar in de uitverkoop. Dus als het mode zou zijn draag ik dingen die uit de mode zijn :stuck_out_tongue: Ik hou totaal niet van groot :x

Ik draag een infinity armband een ‘help for heroes’ armband.

Op het bruin/rode armbandje staat:
Every girl is a beautiful, sweet, proud, nice princess.
Deze heb ik van een hele goede vriendin gekregen, de andere heb ik van mijn oma gekregen. Ze betekenen heel veel voor me en ik draag ze dagelijks.

Die kruizen zijn inderdaad in de mode. Vooral komen er zachte kleurtjes want het is tijd voor de lente :grinning:. Die kruizen heb ik ook in me webshop. Ook zie je veel klokjes verschijnen :slightly_smiling_face:

Wauw die zijn mooi!!

Ik doe meestal paar armbandjes om die leegte dan te vullen, of een kettinkje.

dankje! en waarvan denken jullie dat het in de mode komt? :slightly_smiling_face:

Ik denk dat dubbele ringen nu wel in de mode zijn.

Ik denk dat neon-kleurige sieraden in de mode komen, omdat ik ze al in een aantal winkels zie verschijnen.

lieve pastelkleurige sieraden worden denk ik ook in voor de lente, ik zag de etalage van six er vol mee hangen!

Ik draag meestal bij een simpele outfit twee van die Jezus/Maria armbandjes ( heten deze zo? )
En parelknopjes voor in mijn oren.
Soms een statementketting.

Meestal altijd van die simpele band armbandjes, een ketting met een donut, of een ketting met een gitaar:P
Ook draag ik vaak simpele eigen gemaakte katoene armbandjes enorm leuk en simpel!:slight_smile:

Pff ik draag echt gewoon simpele, zilveren sieraden, altijd dezelfde ook.

Oorbellen: ik heb in elk oor meerdere oorbellen en piercings die ik altijd in laat, verwissel ze bijna nooit, dat zijn gewoon verschillende soorten knopjes en ringetjes.
Kettingen: Naamkettinkje, ketting met dromenvangertje en ketting met edelsteen
Armbanden: Om mn rechterarm een zooitje simpele dunne zilveren armbandjes, stuk of 8. En om mn rechterarm heb ik mn Guess horloge (:grinning:) en een armband die ik van mn vriend gekregen heb.

Verder houd ik ontzettend van ringen, dat zijn ook de enige sieraden die ik afwissel. Ik houd van ringen om meerdere vingers of ringen die erg groot zijn. Vind het wel heel moeilijk om iets leuks te vinden, want ik draag geen (rose) goud, vind ik niet mooi, maar alleen zilver/grijs/zwart en das verdomd lastig, tegenwoordig lijkt alles goud of rose goud.