Wat voor shampoo?

Hee,
ik kan echt tegen geen ene shampoo!
Ik heb echt van alles geprobeerd en ik krijg alleen maar jeuk…
Ik weet dus ook echt niet meer wat voor shampoo ik kan gebruiken,
hebben sommige van jullie hetzelfde probleem en weten jullie goede shampoo??
xx.

Zoek naar een ongeparfumeerde shampoo, vaak zorgt dat voor irritatie. Of een met zoveel mogelijk natuurlijke bestanddelen, miss verkoopt the body shop shampoo?

Decubal heeft een milde shampoo + een hoofdhuidkuur. Op de site staat:

"Decubal Milde Shampoo reinigt het haar zonder het uit te drogen. Een droge hoofdhuid komt vaak voor in combinatie met een droge huid. Decubal Milde Shampoo verzorgt het hoofdhaar en de hoofdhuid met Panthenol en tarwe-extract, Jojoba olie en andere natuurlijke oliën die de huid kalmeren.
Decubal Milde Shampoo kan iedere dag gebruikt worden.

Bij een droge en jeukende hoofdhuid is het aan te bevelen Decubal Hoofdhuid Kuur 1-2 keer per week als aanvullende verzorging te gebruiken."

Ik gebruik shampoo van de Lush, echt onwijs goed spul!
Misschien moet je daar eens kijken

oh ik heb ook een heel gevoelige hoofdhuid… maar guhl valt nog goed mee!

haha ik ook soms, maarja die ruiken niet zo lekker… die wat ik heb dan tenminste xd

Dan moet je Big eens proberen!
Die ruikt echt GE-WEL-DIG lekker.
http://www.lush.nl/big-325g.2476.html

Dankjewel ik denk dat ik die maar gewoon ga proberen,
want ik word echt gek van die jeuk…
xx.

in de body shop zit ook een hoop chemische troep hoor…

Hebben ze bij de Tuinen niet iets?

Kijk eens op de ingredientenlijst of je shampo’s hebt waar SLS inzit, niet te verwarren met SLES. klik hier voor een artikel erover . De SLS kan voor irritatie etc. zorgen.
Ook kan het zo zijn dat je last hebt va nde siliconen in je shampoo, dit is ook te vermijden door de ingrediëntenlijst te lezen, alle ingrediënten die eindigen op ‘cone’ zijn siliconen. Mascha heeft een artikel geschreven een poos terug over je haar CO wassen, moet je maar ff op beautygloss.nl kijken.

Geen idee, heb er zelf geen last van…
Misschien van zwitsal fzo?

Ja dat heb ik dus ook geprobeerd en daar krijg ik ook last van
en ook nog eens heel erg touwachtig haar… =S