Wat voor schooltas neem jij mee naar school?

Wat voor schooltas neem jij mee naar school?
Ik ben zelf op zoek naar een handtas waar een laptop van 15,4 inch in past :slightly_smiling_face:
Weet je nog een leuke tas voor me dan hoor ik dat graag! :grinning:

Ik neem m’n vintage boekentas eigenlijk altijd mee. Ik heb er net 1 verkocht. Maar ik weet ook niet of alle laptoppen daarin passen.

Heb je misschien een foto of een link van je tas? :slightly_smiling_face:

Ik ga deze nog kopen: http://www.travelbags.nl/daniel-ray-namite-shoulderbag-zwart.html. Past ook een laptop in. ;p

Moet ook nog een nieuwe tas waar mn laptop inpast, maar heb een rugtas voor de wat zwaardere dagen (zwart met bruin) en gewoon een zwarte handtas voor normale dagen haha. (bij de Primark / River Island / Forever21 / H&M zijn wel mooie tassen!)

ik gebruik me zwarte carhartt kickflip rugtas het meest :slightly_smiling_face:

Nieuw voor dit jaar een witte Puma schoudertas + nog van vorig jaar mn Eastpak rugzak met aztec print. :slight_smile:

Een roze Eastpak tas voor dit jaar, op de Koninginnemarkt kostte hij maar 4,-
Ik wist dat het een koopje zou zijn ;3

Watashi anta moto daisuki desu <3

Ik heb nu gewoon een H&M tas. Ik moet toch amper wat meenemen naar school.

Ik heb er twee van de H&M, pas een nieuwe gekocht bij men at work van het merk 8mm, dus waarschijnlijk ga ik die gebruiken voor school want er pas veel in :slightly_smiling_face:

-

ik heb een saaie denimblauwe chasin tas, maar ik ga sparen voor een vintage boekentas :slightly_smiling_face:

whow die tas heb ik nog nooit gezien, echt super mooi!!
Hoeveel inch is jou laptop? :blush:

ik heb zon soort tas ik denk dat hier wel laptop in past

crap, moet dus nog een nieuwe tas voor school (hbo). Maar heb echt amper budget… dus ik denk dat ik maar ga kijken bij de VanHaren ofzo…

Heb je ook een laptop nodig voor je opleiding?
Want bij Van Haren hebben ze niet echt grote tassen waar je veel schoolboeken en een laptop in kan doen.
Ik heb ook een site gezien waar ze Cowboysbag’s hebben misschien is dat iets voor je? :slightly_smiling_face:

Ik heb een handtas van de primark, ik vind hem best wel groot.

Cowboysbag’s zijn aardig duur hoor! :stuck_out_tongue:

Ik heb comboybag
Iemand idee voor n leuke schooltas?
Maximaal 70€
En t liefst schouder :slightly_smiling_face:

Ik heb een neppe cowboybag gekocht voor 30 euro, maar hij doet het supergoed, en er zit ook een laptopvak in. Bij de leerzaak hier in de buurt :slightly_smiling_face: