Wat voor schoenen bij Dunnen benen?

Hey, ik vroeg me af, nu het weer tijd is voor winterschoenen… wat voor schoenen er bij dunne benen passen?
Ik draag nu altijd sneakers maar zou graag wat anders willen, maar bij de meeste schoenen, uggs ect. lijken me benen nog dunner dan dat ze al zijn!
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

GEEN witte schoenen iig!
Ik heb ook dunne benen, en in witte schoenen lijken mijn voeten echt reusachtig, en mijn benen dus nog dunner.

Gewoon schoenen die strak om je enkels zitten en zonder hak (maakt je benen naar verhouding langer, en dus dunner).
Ik vind zelf brogues heel leuk, maar dat ligt maar net aan je smaak :slightly_smiling_face:

Brogues zijn idd wel leuk bij dunne benen. Maar het allerbeste is gewoon naar de winkel gaan en schoenen passen die je leuk vindt. Kijk dan gewoon of ze niet te losjes zitten (:

Weet ik niet, ik heb hele dikke benen…
zie het maar als een upje;d

Enkellaarsjes
Of tot kniehoogte laarzen
Vans

Ik heb ook lange, dunne benen, ik draag gewoon brogues en enkellaarsjes, maar ook gewoon Uggs hoor! Als je er een broek in doet zit er niet meer zoveel ‘ruimte’ tussen. Maar met een rokje doe ik nooit Uggs aan hoor!
Haha, ik hoop dat je hier iets aan hebt!

ik vind enkellaarsjes die een beetje fladderen rond je enkel altijd leuk bij dunnen benen. (:

Niet teveel zwart. Zelfs ik vind dat ik pippilangkousbenen krijg van een (te) kort rokje met zwarte pumps en een dikke zwarte panty, dus als je écht dunne benen hebt zal dat nog wel veel erger zijn ; )

Dus idd, laarzen tot je knie?

Mijn benen zijn ook heel dun en ik draag het liefste brogues. Voor de winter heb ik ook nog schoenen tot op mijn enkel en van die “stoere stapschoenen” die iets hoger komen.

simpele laarzen tot onder mn knie helpen bij mij…