wat voor programma mis jij op tv?

Hoi allemaal,

Wat voor programma mis jij op tv? ik bedoel dan, wat vind jij interresant of leuk om naar te kijken wat nog niet op tv is.

Niks. Prima wat er is.

Shin Chan.

America next topmodel cycle 13
tyra banks show

Ik mis Gossip Girl!!!

alle oude series zoals keanan & kel, that 70’s show, sweet valley high, sabrina the teenage witch enz.

Gossip Girl!!!

En als ze t nu uitzenden halen ze t toch weer weg omdat niemand t kijkt omdat iedereen t al op internet heeft gezien en gelijk loopt met amerika… Grrr
:Hamer:

vroeger was dr wat geweldigs,
HERKEN DE HOMO

echt jammer dat dat niet meer bestaat …

Van die oude series als save by the bell en met die twee zussen (weet niet meer hoe die heet). Sabrina the Teenage Witch was ook leuk en ik vind het jammer dat Gossip Girl niet meer op tv is. The Rachel Zoe Project zou ik ook wel willen zien.

@ Stripe_Windmill, ik kijk het zelf ook op het internet nu het niet meer op tv is, in september begint het nieuwe seizoen, ik kan niet wachten!!

ANMT/HNTM/BNTM
en GTST

ANMT/HNTM/BNTM
en GTST

“Mercy” en nieuwe afleveringen van Gooische Vrouwen, oja en Gossip Girl !

Ik mis nu alleen gtst

Mijn favoriete serie uit Amerika; Glee. En dat komt over 4 weken voor het eerst in NL op tv! :grinning:
Oh en verder al die oude series, zoals Saved By The Bell inderdaad, en die tekenfilmseries van vroeger… Bush Bush ofzo xD Keek ik vroeger altijd!

Oh en keken jullie ook wel eens Spoed? Dat was op NL 1. Geweldige serie :grinning: Die mis ik echt!

Oh, en nieuwe afleveringen van Deperate Housewives.

Glee!

Grey’s Anatomy vooral en Glee.
en the guardian ook!

Grey’s Anatomy en S1ngle
Thank god dat Grey’s Anatomy 30 aug weer op tv komt:)

Lost! :frowning_face: dat was mijn verslaving