Wat voor persoon is degene boven je?

Er bestaat al een topic over hoe de persoon boven je er uit ziet. In dit topic kun je de persoonlijkheid van degene boven je raden.

Leuk topic! Okay… Ehm, je bent een meisje met veel vriendinnen, je bent ook een leuke en gezellige vriendin. Sommigen op school denken dat je bitchy bent, soms ben je misschien een beetje bitchy maar alleen tegen mensen die je echt niet mag. Je houdt van shoppen.

ghehehe, ik raad ook maar wat.

Eigenlijk kun je het bij mij ook niet echt raden, nouja mijn ava doet het in elk geval niet -.- ’

Haha, ik heb even op je profiel gekeken en toen zag ik het wel.

Ik denk dat je een creatief meisje bent die zowel met jongens al met meisjes bevriend is. Misschien ga je ook wel veel naar festivals. Ik denk niet dat je een meisje bent dat zeurt als ze vieze kleren krijgt of in een tent moet slapen.

jij lijkt me wel een gezelligheidsmeisje, wat wel houd van feestjes :slightly_smiling_face:
ook lijk je me best slim.

Je houdt van mode en je bent een gezellig meisje. Je vriendinnen zijn graag bij je. Je bent slim en bent creatief. Je hebt echt nooit ruzie en kan het met iedereen goed vinden.

Slim…niet om op te scheppen maar ik heb groep drie overgeslagen en zit nu in 3 gymnasium en het gaat gewoon goed enzo. Ik ben heel gezellig met mn vriendinnen, soms iets té, maar ik ben niet zo’n feestbeest.

Jij bent heel creatief en je houdt van schrijven. Je gedraagt je op school anders dan je in werkelijkheid bent. Op school ben je meer dat energieke, blije meisje, maar thuis en in je verhalen kruip je in je eigen wereldje. Je dagdroomt ook best vaak.

Je moet niet over jezelf iets zeggen toch ? :’)
Iig, ik verwachte wel een slim meisje ja, die af en toe wel van een feestje houdt. Gewoon een sociaal, spontaan, lief meisje :slightly_smiling_face:

Jij bent wel een feestbeest. Je bent ondernemend. Als je iets wilt, ga je er voor. Je bent spontaan. Hebt best veel jongensvrienden. Soms kan je wel een bitch zijn, maar daar heb je je redenen voor.

Klopt best wel :’)

Ik denk dat jij een meisje bent met niet super veel vrienden, maar gewoon een vast groepje met zowel jongens als meisjes. Je wordt gezien als een grappig, spontaan meisje die veel sarcastische opmerkingen maakt. Door die sarcastische opmerkingen word je door veel mensen ook wel als een bitch gezien of arrogant gevonden, maar als je jou beter leert kennen komen mensen erachter dat dat niet zo is. Je bent vrolijk, altijd in voor iets leuks en houdt er niet van als mensen veel zeuren. Je geeft niet superveel om school, maar wil wel genoeg doen om voldoende te blijven staan.

jij houdt van feestjes en hebt veel vrienden. Je bent spontaan en bent een vrolijk meisje

aan je foto te zien ben je volgens mij heel lief. Die altijd voor andere klaar staat en sociaal is. En ik denk dat je af en toe ook wat onzeker kan zijn…

Ik denk dat jij een heel eerlijk, spontaan, sociaal en open meisje bent!

Je hebt redelijk droge humor, bent heel erg gezellig, maar soms wel een klein beetje in jezelf gekeerd?

Je bent vrolijk en je hebt wel humor, iedereen kan goed met jou lachen. De kinderen uit je klas mogen je wel en je hebt weinig ruzie met mensen. Je bent ook creatief en je doet/draagt wat je zelf leuk vindt.

Oeps, was voor KoosKansloos.

Kan de volgende mij en Electrocutee doen?

Dit klopt wel! Die van electrocutee minder.

@electrocutee Ik denk dat jij erg fashionable bent, veel van feestjes houdt en altijd erg gezellig bent.
@Malicious Ik denk dat jij slim, sportief en grappig bent en dat je met veel mensen bevriend bent.

Ruby, voor mij ben jij een vrolijk en energiek meisje, onzeker, maar heel integer en mensen zullen er moeite mee hebben jou níet aardig te vinden.

Je bent lekker spontaan, je gaat makkelijk met mensen om ook die je niet zo goed kent, je bent vrolijk en een lief meisje denk ik (: