Wat voor outfit voor een eerste date??

Volgens het weerbericht wordt het vrijdag niet zo warm, maar ik vraag me af wat jullie meestal aandoen voor een eerste date, als jullie gewoon iets gaan drinken ofzo. Wil even goeie tips want ik ben nerveus maar ik verheug me er wel heel erg op plzzzzzzzzzzzz

kusjes

Niks speciaals, draag wat je normaal gesproken ook zou dragen, wees jezelf.

^ Dit ja! Ik heb me ook zeker niet speciaal aangekleed of anders voor gedaan dan ik ben. Ik heb me ook niet extra erg opgemaakt o.i.d. Uiteindelijk komt hij er vanzelf wel achter dat je niet zo bent.

Overigens heeft hij me al heel vaak op school gezien dus wist hij best hoe ik er normaal gesproken uitzag.

Van mezelf kies ik mijn outfits sowieso goed uit wanneer ik de deur uitga, tenzij ik naar de supermarkt even ga. Dan kan het me vrij weinig schelen hoe ik eruit zie. Ik ben bang dat hij gaat denken dat ik me speciaal voor hem mooi heb zitten maken

Waar ken je hem van? Als je hem van school kent zou ik me niet opeens heul anders gaan aankleden dan wat ik altijd naar school draag.

Draag gewoon iets simpels waar wel mooi, waar jij je goed in voelt. Gewoon een broek die je benen (en billen, knipoog) goed laat uitkomen, een simpel shirtje en een leren jasje of zo. Leuke schoenen erbij, kettinkje/horloge, done!

Draag vooral niks waar je je niet zelfverzekerd in voelt! Komt goed, veel plezier :grinning: :grinning:

oja sieraden natuurlijk!! doe wel zo een gouden ketting met een muntje erin. En we kennen elkaar van werk :slightly_smiling_face: ik werk daar niet meer, maar hij wel

Het belangrijkste is dat je jezelf bent én iets aanhebt waar jij je goed in voelt. :slightly_smiling_face:

Als je een normale outfit aantrekt wat je normaal ook aandoet, dat zal hij heus niet denken dat je je extra hebt uitgesloofd hoor!

dankjewel meisjes xx

gewoon normale kleding. geen oude, maar ook niet een heel chic jurkje. en zeker geen hakken :grinning: zorg wel ervoor dat je er een beetje verzorgd uit ziet. daar houden jongens ook van.