Wat voor ondergoed draag jij?

Strings & Boxers.

Boxers ( van bjorn borg tot hele goedkope ) & strings.
Maar nooit iets anders eigenlijk :stuck_out_tongue:

Meestal Pieces, maar ik denk dat ik maar ga overstappen naar iets anders, want ze kruipen altijd omhoog :’)

Boxers en lelijke soeponderbroeken met blije print.

‘gewone’ onderbroeken.

Wat doe jij voor werk dan? Was wel benieuwd, want meestal zullen ze toch niet het ondergoed voor je bepalen.

Ik draag best vaak van zulke uit de beginpost, sommigen zitten prima, maar sommigen ook echt niet. Eigenlijk draag ik van alles, boxers, hipsters, strings en snacht ook wel eens good old onderbroeken.

pieces hotpants

van die ‘halve’ hipsters zegmaar… > brede strings…
en soms boxers met grappige printjes/textjes. muaha

ik droeg tot vandaag alleen maar peices boxers, na al die jaren voor het eerst van die halve strings? geen idee hoe je ze anders noemt gekocht

tijd voor verandering xD

Boxers :guitar:

Ik kan me echt niet voorstellen dat je strings lekker vindt zitten of mooi vindt… ik vind het ten eerste echt niet mooi (vooral niet van die mensen die dan met een string in een strakke trainingsbroek gaan hardlopen, haha :stuck_out_tongue:) en ten tweede niet comfortabel :stuck_out_tongue:
Maar goed.

ik draag van alles. Ligt er aan of ik ongesteld ben of aan het sporten ben enzo…

Ik draag altijd een string behalve in de zomer onder een rokje dan doe ik een boxer aan maar boxers kruipen altijd zo vervelend omhoog bij mij waardoor ze irritant in je kont gaan zitten bij een string heb ik daar geen last van…

kwestie van smaak , ik vind ze vooral lekker zitten.
En ik vind ook dat je er een mooiere kont in hebt als in een boxer :wink:

Hmm meestal een string, maar soms ook wel een boxer.
En met sporten altijd een boxer.

De bedoeling van een string is dat je hem niet zit. Ik vind het wel mooi, ik wil in mijn ‘dagkleding’ absoluut niet dat iemand ziet dat ik een onderbroek aanhebt dat vind ik echt lelijk. Bovendien vind ik dat je kont er veeeeel beter uitkomt, vooral in een strakke broek. Met een gewone onderbroek lijkt het net alsnog je een luier draagt imo, je kont is dan net een geheel. Als ik ongesteld ben gebruik ik ipv. strings altijd hotpants van een lichte stof omdat die hetzelfde effect geven, maar vaak draag ik er alsnog een jurkje of rokje zodat je het met geen mogelijkheid kan zien. Ook bij panty’s vind ik dat fijner, als je onderbroek doorschijnt zie je zo dat het sowieso doorschijnt, met een string lijkt het alsof de panty gewoon egaal is, terwijl het eig wel doorschijnt. Rokjes/jurkjes die mogelijk kunnen opwaaien zonder panty, daar zou ik een gewone onderbroek voor dragen, zowel string als hotpants vind ik niet leuk als dat mogelijk gezien word.

Die dingen van 't beginplaatje zijn toch vd hunkermoller?
Ik heb die ook, ze zitten best lekker en zien er erg mooi uit!

hipsters & boxers & slipjes.

ben niet echt van de strings.

Boxers! :tipping_hand_man: