Wat voor onderbroek draag je met dit?

Ik wil graag een legging kopen waar wat doorschijnende details in zitten voor uitgaan en dergelijke en ik zag deze maar ik vroeg me af wat voor onderbroek je hier bij draagt omdat het best wel hoog zit en je de randjes ziet.
Please geen reacties van een legging als broek dragen kan echt niet blabla.

Ik heb een soort hipsters van de H&M, en die zijn met dat soort dingen echt superhandig. Er zitten geen naden(?) noem je dat zo? in. Waardoor je echt helemaal geen lijnen ziet van je ondergoed. (:

Ik heb even gezocht volgensmij zijn het deze:

Nee maar ik bedoel aan de zeikant, doordat het dus doorschijnend is. Denk je dat je de onderbroek ziet? Het randje?

Geen onderbroek? Denk niet dat er een soort doorzichtige onderbroek bestaat. En als het echt moet: zwart. Doe dan sowieso geen kleurtjes of wit aan ofzo. :’)

Oh en misschien nog beter. Trek er gewoon een lang shirt boven aan, ik hoop voor je dat je er geen cropped top of te kort shirtje boven aandoet want dan kan ik je garanderen dat dit een andere indruk op mensen achterlaat dan je waarschijnlijk zelf zou willen. Maar moet je altijd nog zelf weten. Succes ermee iig.

Ik denk het wel, lijkt me wel eigenlijk… Ik denk dat de enige oplossing is om of een shirtje aandoen die iets langer is en je onderbroek bedekt zeg maar. Of je onderbroek vast maken met een speldje aan die bredere rand dus dat je je onderbroek aan de zijkanten wat omhoog trekt en dan vastmaakt…

^ was ik ook niet van plan om een cropped top te dragen.

Er betsaan daar wel speciale onderbroeken voor.
kijk maar naar die blote outfits van celebs, denk niet dat ze zonder ondergoed de rode loper op paraderen xd

seriously ga dat alsjeblieft niet als broek dragen want dan loop je echt heel erg voor schut

hahaha whuuuuuuuutt

Hoezo loop je voorschut?

omdat iedereen die een legging als broek draagt zwaar voor schut loopt omdat het obviously geen broek is.

Laatst was ik bij een concert en daar had een meisje ook een legging als broek aan en keiveel mensen in de rij waren over dr aan het praten over hoe idioot dat eruit zag

Oke maar ik vind het lekker zitten en niet zo erg staan, ik draag trouwens altijd wel een high low blousje er bij, dus je ziet men bil niet. Maar goed, ik snap je wel maar om gelijk te zeggen dat je zwaar verschut staat… ieder zijn eigen stijl.

maar als je er iets ‘langs’ over heen draagt dan maakt het toch ook niet uit watvoor ondergoed je er onder doet want dat zou je dan niet kunnen zien? Ik snap dat t lekker zit hoor haha maar je ziet er echt enorm snel ‘vormen’ in en naja dan zou ik me niet echt fijn voelen wetende dat dat eventueel zou kunnen gebeuren…

Jawel want dat zie je wel, kijk men bil word ‘beschermt’ maar je ziet nog wel die strepen dusssss. Ja ik vind dat bij mijn zelf wel meevallen maar ik snap wel wat voor mensen je bedoeld :"""")

Als je het echt zonder lang shirt wil dragen, een string. Wel zwart.

Gewone string en dan omhoog trekken zoals de badpakken in baywatch hahah :stuck_out_tongue:

En anders een huidskleurige (eentje die echt matcht met je huidskleur) string? En dan eentje die naadloos is zegmaar.

Ik zou gewoon een zwarte string aan doen, die heel smal is aan de zijkant. ‘Touwtjes string’

Wooow nee deze zoek ik al zo lang!
Heel vaak zijn ze super duur.
Maar die hebben ze gewoon goedkoop bij de H&M :open_mouth:
Haha dankjewel QueensB

Je bedoelt een T-string of Y-string haha.

Lijkt me overigens wel de beste oplossing inderdaad.