Wat voor niveau doen jullie op de middelbare?

en zijn jullie hier tevreden mee? x
ik doe vmbo-t 3 heb in de 1e havo gedaan maar ben we redelijk tevreden ! :slightly_smiling_face:

Vwo en ja daar ben ik tevreden mee

Havo en ben er tevreden mee want vorig jaar deed ik nog vmbo-TL/havo =)

Havo :slightly_smiling_face:

vwo

Ik zit op havo en ben hier tevreden mee. Ik ben een goede havo leerling en heb dus ook totaal geen moeite met het niveau. Ik had naar vwo gekund, maar dit wilde ik zelf niet. Havo bevalt me net zo goed :wink:

Ik heb HAVO gedaan. Ik heb eigenlijk nooit heel veel te hoeven doen om over te gaan of te slagen.
Ik had naar het VWO gekund, maar helaas kan ik totaal geen wiskunde (dat heb ik dus ook niet gehad op de HAVO) en daardoor kon ik helaas niet naar het VWO.

Ik zat eerst 3 jaar op VWO en nu op havo, ben er niet blij mee maar is mijn eigen schuld omdat ik niks deed, ik had het makkelijk gekund. Ik vind havo ‘normaal’ en ‘standaard’.

Havo

Vwo, ben er tevreden mee, alles gaat best goed :slightly_smiling_face:

Momenteel volg ik het kaderonderwijs van het Vmbo. Dubieus dat het plebs niet inziet dat het nutteloos is om in Nederland ambitieus te zijn. Want de huidige politiek van nivellering zorgt enkel voor jaloezie als volksaard en armoede voor allen.

Gymnasium, maar ik wil heel graag atheneum gaan doen omdat klassieke talen me totaal niet bevallen

Havo en daar ben ik tevreden mee want het gaat me niet altijd super makkelijk af.

Eerste drie jaar tweetalig gymnasium, daarna gewoon VWO. Zit nu in mn laatste jaar :slightly_smiling_face: Ben wel tevreden maar is wel bikkelen.

Havo, ben er tevreden mee is me altijd wel makkelijk afgegaan! (:

Ben begonnen om VMBO-basis, daarna afgerond op VMBO-kader. Van het VMBO naar het MBO-4 afgerond. Nu in mijn eerste jaar HBO:)

Ik heb mijn HAVO en VWO diploma.