Wat voor Make-up Type ben Jij?

Nou, de titel zegt het zelf al :ok_woman:
Ben jij eerder iemand die zich naturel opmaakt, of ga je juist heel extreem? Welke kleuren gebruik je zoal, is er een bepaalde look die je volgt? weet jij precies wat bij jou past of kan je wel wat advies gebruiken?

Look?
Donker, en Chique. Ik heb een erg lichte huid, en bijna zwart haar. Als ik me donker opmaak krijgt mijn look iets dramatisch en sophisticated. Maar ik kan me ook heel ingetogen opmaken, met zachtere kleuren, maar het blijft altijd chique en vrouwelijk.

Ogen
Smokey, en afgewerkt. Ik ga nooit buiten zonder kohl en mascara.
Kleuren: Zwart, donkerbruin, violet, zilver, koper, goud …

Lippen
Als ik mijn ogen subtiel hou, kies ik voor een opgemaakte mond met edgy kleuren. Zoniet, zorg ik voor een mooie blozende, maar naturelle mond.
Kleuren: Framboos, wijnrood, paarsrood, koper, pastelroze, beige-goud,…

Look: Getint huid heeel klein beetje, Bruin slag haar.

Ogen: Creme kleurtjes beetje zand achtig, wel heel veel mascara maar geen eyeliner.

Lippen: Nude, naturel met glossje.

Look?
Donkerblond lang haar, felblauwe ogen, altijd wel een beetje een bruin tintje.

Ogen
Normaal altijd mascara (veel), wit oogpotlood (op je onderste ooglid), een heel subtiel lijntje boven bovenste wimperrand. Met uitgaan meer oogpotlood en donkerbruine oogschaduw (smokey eyes).

Lippen
Altijd lipgloss, nude look. Huidskleurig, doorzichtig of subtiel roze.

Look?
Bruin haar, bruingroene ogen

Ogen
Als ik me opmaak(is niet elke dag) doe ik zwart potlood onder mn ogen veel mascara en soms ook grijs/zilvere oogschaduw of blauwe

Lippen
lichtroze of glitterachtige lipgloss

Look?
Zwart/kastanjebruin haar, mijn huid heeft een zomers kleurtje lichtbruin dus, altijd, ja ook in de winter =)

Ogen
Alleen mascara en oogpotlood, ik vindt niet echt dat ik make-up nodig heb xD soms een leuk kleurtje erop, en als het erg koud is, doe ik smokey-eyes, raar maar dat is een gewoontje :grinning:

Lippen
ik heb zo’n gekleurde labello die ik opsmeer en daarover een kleurloze lipgloss :grinning:

Look?
Donkerblond haar, groene ogen, lichte huid.

Ogen
Altijd simpel: beetje oogpotlood onder mn ogen en mascara.

Lippen
Lippenbalsem (Labello, Vaseline, Blistex of Bodyshop). Geen lipgloss want dat plakt :stuck_out_tongue:

Look?
Ik heb een lichte huid met rozige ondertoon, bruin/donkerblond steil haar. Grijzige ogen.

Ogen
Veel mascara, maar verder naturel. Soms een klein beetje poederoogschaduw.
Als ik een feestje heb nog meer mascara en een lijntje boven en onder, en oogschaduw.
Kleuren: Goud, lichtroze, beige, paarstinten, donkerbruin

Lippen
Heel naturel, ik heb vrij volle lippen dus ze hoeven niet opvallender :stuck_out_tongue: Soms een beetje lipgloss…

Look?
blond haar, blauw/groene ogen, lichte roze huid met sproetjes

Ogen
beetje lichte oogschaduw, lijntje op onderste ooglid en mascara.
kleuren licht bruin, perzikteint, zwart, bruin

Lippen
alleen wat labello of transparante lipgloss.
mijn lippen zijn al fel en vol dus niks verder nodig

Look?
Bruin haar, zomers goud/bruin. Blauwe ogen, vrij lichte huid met een beetje sproetjes.

Ogen
Lichte oogschaduw, dun lijntje onder mn ogen & mascare
kleuren:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]oogschaduw~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i] lichtgrijs, bruin
mascara zwart
oogpotloodzwart, donkergrijs

Lippen
Labello, mn lippen zijn niet uitzonderlijk vol, maar ook zeker niet heel smal, dus ze hoeven niet echt heel erg een opvallend tintje te krijgen.

Look?
Blond haar, grijsgroene ogen, vrij lichte huid met oneffenheden (ik heb nu nog veel littekens van toen ik jonger was)

Ogen

Altijd zwarte mascara (geeft bij mij geen té heavy effect vind ik)
zwart lijntje op onderste ooglid.
Kleuren: oogschaduw ; brons, bruin, groentinten

Lippen
Labello of subtiele gloss.

Look?
Lang bruin stijlhaar, blauwe ogen.

Ogen
mascara + oogpotlood + bruine/bronzige oogschaduw

lippen
vaseline (ll)

look: Lang bruin krullend haar, groene ogen, gebruind door de zon.

ogen: Mascara (zwart), oogpotlood(zwart), beetje foundation.
af en toe voor een feestje: oogschaduw
kleuren: bruin/brons/aardetinten (de rest dan ook donkerbruin)

lippen: labello.

look: lang zwart en blond haar, lichte huid, blauwe ogen met een bruin vlekje

ogen: oogschaduw, oogpotlood, eyeliner [zwart]

lippen: lichtroze labello

Look:
ik heb blond lang steil haar met groene ogen en een lichte/normale huid
Ogen:
ik heb lange wimpers, altijd mascara en oogpotlood en soms boven eyeliner.
oogschaduw geen opvallende kleuren maar lekker naturel
Lippen:
labello

Look:
Ik heb best een lichte huid en donkerblond/lichtbruin haar, en ik doe meestal mijn make-up heel naturel. Ik vind een gave huid wel heel belangrijk, dus ik gebruik altijd concealer en foundation (meestal minerale)

Ogen:
Ik maak mijn ogen niet zo zwaar op. Een perzikachtige oogschaduw en mascara vind ik wel mooi bij mij staan.

Lippen:

Die hou ik meestal wel naturel, ik heb van mezelf best roze lippen dus ik gebruik meestal rozige lipgloss of doorzichtige of Lipsmackers! Ik vind de pink lemonade van Everyday Minerals ook een erg mooie kleur, alleen hij smaakt een beetje vreemd.

zoiezo altijd foundation

voor de rest gewoon waar ik zin in; helemaal niks of eyeliner mascara dik dun …

maar ik kan niet veel, oogshaduw en potlood blijft bij mij niet zitten

bruine krulllen groen/blauwe ogen alleen mascara :wink: meer heb ik niet nodig alleen nog lippenbalsem (btw jongen vinden dat makeup troep niks me vriend dus ook niet :wink:)

Look?
Sexy, ik heb altijd foundation,poeder, eyeliner, oogpotlood en veeel mascara(en wimperkrultang)en roze lipgloss of lippenstift

Ogen
Lijntje en dikke zwarte wimpers, soms smoky eyes

Lippen
Roze en glanzend

Gezicht
Foundation en poeder en soms roze of perzikkleurige blusher of bronzingpoeder

lichte huid, blond haar, groene ogen. maak meestal met bruin een soort van smokey eyes die ik dn iets zachter maak. krijg er vaak complimentjes over… verder altijd een lichte kleur van lippen als ik iets gebruik. maar mn ogen zijn meestal mysterieus opgemaakt

Look: lichte huid, blond haar, groene ogen.
Ogen: Mascara en soms een dun lijntje boven me wimperrand. Kohl staat me voor geen meter dan heb ik heel kleine ogen en met alleen mascara lijken ze groter en dat vind ik mooier/frisser.
Lippen: Kein, au naturel.
Gezicht: Af en toe wat compact powder, om het minder glimmend te maken.