Wat voor lichaamsbouw heb jij?

Ik moest laats op een site over kleding.
Een soort test doen, waarbij ik heel veel aan mijn lichaam moes meten.
Volgens die test, en meerdere testen omdat ik het best grappig vond, kwam eruit dat ik een zandloper heb. En ik vroeg me af, wat voor figuur heb jij?

Peer 20.92% van de vrouwen heeft dit figuur.
De bovenhelft van je lichaam is aanmerkelijk smaller dan de onderste helft. Als je aankomt gaat het meeste meteen op je heupen en dijen zitten.
Een bekend peervoorbeeld zijn Beyoncé & J.LO. Meestal heeft een peer

• Een lange, slanke hals
  • Aflopende of smalle schouders
  • Een smalle rug
  • Kleine tot middelgrote buste
  • Een herkenbare taille
  • Gevulde heupen en achterwerk
  • Volle dijen en kuiten

Appel 13.83%
Een appel is een omgekeerde peer:breed van boven, slank van ondere.
Rond van vorm, met een nogal goed gevuld bovenlijf. Als je wat pondjes erbij krijgt gaan die rechtstreeks naar je middel. Het hoeft als appel niet gelijk te beteken dat je wat voller zijn, er zijn ook genoeg appelfiguren die vrij slank zijn, maar boven wat breder. Dan zijn vaak langere ‘appelfiguren’
Bijv.: Oprah & Kelly osbourn.

• Een wat voller gezicht en hals
  • Bredere schouders
  • Vollere borsten
  • Een meer gevulde, niet duidelijk zichtbare taille
  • Smallere heupen
  • Een platter achterwerk
  • Goed gevormde benen

Zandloper 8.4%
Je hebt zachte rondingen en een duidelijk slankere taille. Als je aankomt wordt het extra gelijkelijk over je lichaam verdeeld.
xtra-wil je zéker weten ofdat je een zandloper figuur hebt.
Dit kan je zeker weten, door de verhouding tussen je taille en je heupmaat te bereken. oftewel:Waist-to-Hip-Ratio. Dit doe je door je taille te delen door je heupmaat. als je tussen de 0.6-0.7 uitkomt heb je een zandloperfiguur. Anders waarschijnlijk een appel of peer.
Bijv.: Salma Hayek, Marlyn Monroe & Scarlet Johansson
Een zandloper heeft over het algemeen

• Symmetrische schouders en heupen
  • Volle, goed gevormde borsten
  • Een zeer duidelijke taille
  • Medium tot brede heupen, in goede verhouding met de schouders
  • Goed gevormde benen

Plank 46.2%
Je figuur is recht op en neer, misschien heb je wat rondingen, maar niet in een specifiek gebied alleen. Als je wat meer gaat wegen, komt het overal egaal erbij, misschien met de neiging tot het vormen van een buikje.
Bijv.: Kirsten Dunst & Nicole Kidman

• Een vollere hals
  • Brede rug
  • Gemiddelde borstomvang
  • Onduidelijke taille
  • Een uitgebalanceerd figuur
  • Prima armen en benen

kussslovee. ^^
xx

Volgens mij was hier al een topic over, maar die kon ik zelf ook niet vinden toen ik net ging zoeken…XD
Maarja, ik ben een plank, alleen ik heb geen kleine borsten.

Ik ben een kruising tussen een zandloper en een plank.

Een plankloper? :flushed:

Er is hier idd al een topic over, maar die heeft dan plaatjes

Ik zit tussen een peer en een zandloper in.
Ik heb een duidelijke taille, maar ben dun en heb weinig tiet xD

peer: korte zwaardere benen en heel slanke, langere bovenkant

Zandloper/peer.

Ik vond nog een plaatje

http://wilmabiemold.nl/pics/werk/illustreren/illustraties/body.jpg

haha, geen van deze, ze hebben allemaal te lange benen.

4e alleen mijn schouders zijn smaller. :stuck_out_tongue:

5e
wat dat dan ook mag zijn XD

[quote author=Elril link=topic=142712.msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg4563417#msg4563417 date=1262540324]#msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg4563417#msg4563417 date=1262540324] date=1262540324]#msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg4563417#msg4563417 date=1262540324]#msg

hahaha inderdaad!

[quote author=Elril link=topic=142712.msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg4563417#msg4563417 date=1262540324]#msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg4563417#msg4563417 date=1262540324] date=1262540324]#msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg[quote author=Anonymous link=topic=142712.msg4563417#msg4563417 date=1262540324]#msg

Maar als ik moet kiezen, ben ik de 4e.

Duidelijk de 5e

ik ook denk ik.

Dan de 4e met smallere schouders.

.

ik heb peer/zandloper

Ik heb plank/zandloper.

zandloper/peer… als ik aankom zit het rond mn heupen idd, maar ik heb brede heupen, smalle taille, brede schouders dus een mengeling ervan =P

hahaha me too.