Wat voor kerstcadeautjes?

Ik kon geen ‘algemeen’ topic of iets vinden, dus dan maar hier. Ook denk ik dat mijn geval wel een beetje speciaal is :wink:

Zoals sommigen van jullie inmiddels misschien wel weten, ben ik op uitwisseling voor een jaar. Ik zit in een gastgezin en binnenkort is het kerst! Ik wil natuurlijk ook wat cadeautjes geven, maar ik heb geen idee wat! Ik zit eraan te denken om iets te geven wat ze zeg maar aan mij ‘herinnert’ of iets, maar ik kan echt niks bedenken. Misschien kan ik ook losse cadeautjes doen. Alle ideeën zijn welkom!
Het gezin bestaat uit een vader, moeder, zusje van 15 (erg typisch, lees: One Direction, dansen, make-up, enz.) en een broertje van 11 die van sporten houdt.

Iemand suggesties?

Kan je daar geen foto’s af laten drukken? Je hebt vast al veel foto’s gemaakt (met hun). Die zou ik dan afdrukken en achter een fotolijstje doen. (cadeau voor hun allemaal)

En verder weet ik niet zo goed… Jij kent de mensen beter dan ik dus :’)

Ja, weet ik :wink:
Maar een foto is inderdaad wel leuk!
Heb één foto van dat we op ski’s zijn, voor mij was dat de eerste keer, maar daar staat de moeder niet op…
Maar op zich wel leuk!
Iemand nog ideeën misschien voor individuele cadeautjes? Prijs maakt trouwens niet zoveel uit, want als ik tekort kom, schieten mijn ouders (in Nederland) bij!

Even een upje, want ik heb absoluut GEEN inspiratie…

Of ideeën voor een algemeen kerstcadeautje, dat altijd leuk is?

uhhhm vriendinnetje van me gaat een half jaar naar ecuador vrijwilligerswerk doen, die hebben we een kussensloop gegeven met een foto van het gezicht van iedereen uit de vriendinnengroep.

maar kussensloop is in jouw geval misschien beetje te veel van het goede.
Ja in dat geval zou ik misschien gewoon een paar foto’s in lijstjes doen.
Of op een mok laten drukken.
Gewoon iets persoonlijks. Als je even googled kun je denk ik wel heel veel foto dingen vinden. Je kan ook misschien een persoonlijke tekst voor iedereen op een mok oid laten drukken.
Of een muismat met een foto van jullie allemaal, ook leuk.

Probleem is alleen een beetje dat bestellen via een Nederlandse website niet echt gaat. Zit in Zweden namelijk :’)
Maar ik zal eens kijken!

ik moet een cadeautje kopen voor mijn vader en ik heb geen idee wat. ik wil geen sokken geven of een setje met parfum/bodylotion ofzo iemandd :flushed: :flushed: :flushed:

Hey
Ik moet een cadeau kopen voor een meisje dat ik eigelijk niet goed ken,
ik weet wel dat ze altijd op alles commentaar heeft en dat het daarom moeilijk is om iets goed te vinden. Iemand een ideetje pleaseee?