Wat voor kapsel?!

hoelaat laat je het morgen knippen?
want dan kijk ik morgenavond wel eventjes of het leuk is geworden

Ehhm ik ga morgn om 2 uur naar de kapper (:

[i]Maar misschien komt er wel een fotow maar is er niet veel veranderd heb namelijk een tip gekregen van iemand die een kappersopleiding doet,
en die had als tip om lang te laten groeien!
en ik denk dat ik dat ga doen!(:

maarja, kzie wel
X[/i]

Hm… Het is 2 uur geweest…

sorry, dat ik te laat ben

je kan je haar donkerder verven en rechte pony nemen en rechte kapsel…
je ogen stralen er hierdoor meer uit… prbeer het ofso:P

ik heb ook bob style gehad , zo van achteren kort en van voren lang.

[i]Haha geeft niet hoar;D,
het is wel een goed idee,
En sorry dat er nog geen fotow op staat moest nog kranten rond brengen:S en van alles en nog wat doen:S,
maar het is eigenlijk ok niet veel veranderd…
ik heb ook nog aan de kapster een beetje gevraagd wat zij ervan vind,
en ze zei dat het leuk zou zijn als ik mijn haar lang laat groeien, en heb nog steeds schuine pony, en dat ik dan met zo’n föhnborstel geval(moet ik nog kopen bij de blokker ofso, was de tip van de kapster) soort van golfjes maak.
En de kapster had ook zo kapsel dat ik neem. (teminste zo ongeveer word het dan van mij, miss kan ik wel een plaatje bij google zoeken)
Maar ik twijfel nog wel tussen 2 dingen: Mijn haar donkerbruin verven/spoeling;D of higlights in <laatste zei mijn kapster dat ook leuk was!(:

Xx
PS; Iedereen bedankt voor de tips!<3[/i]

En owjah moest er nog bij: wou nog een foto maken maar mijn haar zit nu niet meer egt goed in model :frowning:

PS: Ik beloof dat er morgn rond half 7 een foto erop staat (en misschien wel eerder) (:

ben ook wel benieuwd :slightly_smiling_face:

[i]=D maar 't stelt nu eigenlijk niet veel voor maar ik ga morgn ook zo’n föhn kopen en dan zit 't miss ook beter, en ik zet wel een fotow erop als het langer is;D

X[/i]

Ja doei, ik wil nu een foto :stuck_out_tongue:

als het langer is?

…over 2 maanden dan XD?

[i]haha jah ook over 2 maanden ofso,maar kan nu geen fotow erop zettn (de laptop wil de fotows niet openen…:S;D)
maar ik probeer het nog een paar x en anders staat ie er morgn op want dan is mijn zus weer thuis en die kan er beter mee overweg;D:$

X[/i]

je kan het ook donkerbruin met highlights toch ^^

Okay ik hoop dat het nu wel lukt!;D
hier een paar fotows;D,
ik heb ze beetje bewerkt omdat ik op sommige vaag keek:$xD

http://i31.tinypic.com/9fy2gy.jpg

^Voorkant (:

Niet oplettn hoe vaag ik kijk:$;D
*had met een vriendin fotows gemaakt en ging exprs raar kijken:$xD

Maarja, zoals ik al zei het is niet egt iets heel erg bijzonders ofso;D

Xx

@Stopandstare dat is ok wel een leuk idee!;D,
maar weet nog niet egt of ik dat ook ga doen,omdat het best wel slecht is voor je haar…:grin:

maarja,ik zie nog wel;D

X

en owjah, mijn raar zit ook nogal vaag bij de laatste fotow,maar had ff paar dingen geprobeerd met mijn haar:D(A)

XOXO

Het is mooi geworden jouw kapsel :grinning:
Ik ga morgen naar de kapper en ik heb geen idee hoe ik het moet doen hihi mjah
xx

@Kimtjj Dankj:$ :grinning:,

Wat voor kapsel heb je nu dan?:grinning:,
lang/kort?:grinning:
*anders maak je ook zo topic/ je moet ff verder kijken bij de forum beauty!Ik had van de week nog gekekn en zag dat er een topic was van wat je met je haar zou kunnen doen!;D
erg handige tips!:smiley:

Xx

Ik vind die pony cuwl! :astonished:

Thx :grinning: Kheb gisteren nog beetje gekeken en ben juist terug van de kapper. Ik heb lang haar :slightly_smiling_face: van de lengte is er een paar centimeters af en het is in laagjes (veeeel laagjes :p) en uitgedund :slightly_smiling_face: http://i64.photobucket.co…jeeuh/Afbeelding_0632.jpg