Wat voor kapsel?!

HOooii

ik ga morgen mijn haar knippen,
en denk dat ik dan gewoon weer laagjes enz ga doen. ik heb het nu ook wel kort, en ik ben mijn kapsel best wel zat(kben soms best wel snel mijn haar zat:$ xD)
maar mijn vraag is dus als jullie soms een leuke idee hebben wat ik met mijn haar kan doen, en misschien als vandaag al een paar ideen hebben, dat ik dan morgen zo kan laten knippen en zo niet dan de volgende x dat ik bij de kapper ben! (:
mijn zus wil heel graag dat ik een bob laat zettn maar dat vind ik dus echt niets voor mij!:open_mouth: :blush: (:

ik ga zo een fotow uploaden hoe ik het nu heb.

Groetjes

Ik hoop dat het gelukt is en niet te groot is de foto,
en let pleas niet op me lelijke weird kop!:$:O
*het gaat om mijn kapsel:O xD

Xxx
(deze fotow was té groot!:$) xD

ik heb geen idee met zo kort haar kan je er weinig mee
als ik jou was zou ik het niet nog korter knippen
misschien je haren verven dan ziet het er gelijk anders uit

ik heb gisteren ook me haar geknipt, en ik heb een pony laten knippen. dat kun jij misschien ook wel doen. Je hebt heel mooi haar! Je kunt ook highlights doen :wink: of extension’s (ik weet niet hoe je dat schrijft.) Je kunt ook in van die boeken kijken bij de kapper, dat doe ik altijd als ik niet weet wat ik wil (ik verander heel vaak (A)) of het aan je kapper vragen. Die weten vast wel wat je mooi staat!

-

.

je kan het idd verven… k denk dat donkerbruin jou wel zou staan…maar niet te donker

suc6 alvast… misschien kan je ook een foto uploaden voor als het klaar is…dan kunnen we zien hoe het is geworden :grinning:
:relieved:

Owjah bedant, ik denk dat ik bij de kapper in de boeken ga kijken of vragen of de kapster wat weet! (:
Dankj (:
ik kan ook niet zo veel met me haar doen omdat het kort is(het is nu wel wat langer dan op de fotow,deze foto is van 2 dagen ofso na de kapper (:, het is nu ietsjes over me schouder:D )
't liefste zou ik gewoon lang haar willen!:smiley: maar dnk niet dat 't bij me staat:S :stuck_out_tongue:

@RetroCaramel & sibelihan & ivaantjuh

ook bedankt voor de tips!(:
miss ga ik het ook wel verven (:
En idd korter vind ik ook maar niks!:open_mouth:
ik vond het al heel wat toen ik het zo kort liet knippen:O
(had eerst heel lang haar)
Maar mijn zus… die zou volgens mij het liefste willen dat ik een bob deed (kan ze mooi verder dromen! :wink: )

En zal zeker een fotow erop zettn van de “nieuwe look” (:

Xxx

ik vind het schattig ^_____^

ik vind het model leuk hoe het nu zit! misschien een kleurtje erin? ik denk dat donkerbruin je mooi staat.

oh ik lees net: highlights. dat is een goed idee!

Ander kapsel: misschien een rechte pony? :grinning: da’s ook leuk! kweet niet of je nu een rechte pony hebt, hij zit op de foto schuin. En misschien je pony erbij laten groeien? dat kost wat tijd maar dat is ook leuk! :grinning:

Maar je hoeft niet per se een ander kapsel! zo staat het ook vlot vind ik :grinning: Ga voor een compleet andere K L E U R <3
Of lekker zomers: mooie highlights die beetje met de golving van je haar meegaan! Net zoals Blake Lively van Gossip Girl! Mooie blonde oplichtingen in je haar! <3

Succes xx

Haha (: dankj :blush: (:

[i]Ik denk dat ik het miss donkerbruin(niet té bruin;) ) ga verven,
en @Design, dankj voor de tips! :grin:, heb nu een schuine pony maar miss is recht ook wel leuk!(:
OF ik ga juist voor de zomerse look!;D met mooie lichte highlights! (:

Hmmm…
word wel moeilijk (:
maar ik denk dat ik het wel red met de tips van jullie!(:
NOgmaals iedereen Bedankt! (: <33

(ik zet van de week nog wel een fotow erop van het eindresultaalt! (:

Xx[/i]

[i]Owjah; weet iemand hoe je een topic kan verwijderen (van jezelf?:grinning:)
(niet dat ik het nu ga doen ga eerst nog foto erop zettn van eindresultaat! :grin:

Xx[/i]

kan niet xd

Ow OKay;D (dankj)(:

ben benieuwd naar het eindresultaat! :grinning:

Haha ben zelf ook benieuwd naar het eindresultaat!^^ :blush: