Wat voor kadootje voor beste vriendin?

Mijn beste vriendin is laatst jarig geweest en ik weet niet wat ik voor haar moet kopen…
Voor mij heeft ze een kettinkje van 25 euro gekocht, waar ik heel erg blij mee ben.
Zij houdt niet zo van sieraden en ik weet dus niet wat ik voor haar kan kopen.
Ik wil iets van ongeveer het zelfde bedrag (25euro).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
bedankt xxxx

Ik heb een verzorgingspakketje voor een vriendinnetje gemaakt.
Leuk opberg mandje gekocht en daarin een maskertje, luchtje, doekjes, kaarsjes, bodylotion. Allemaal bij de Action.
Kan je evt. ook leuke nagellak bij doen en armbandjes.

Je kan inplaats van iets kopen ook iets leuks gaan doen met je vriendin.

oh dat is ook een goed idee ja, maar wat is dan ongeveer rond de 25 euro ?

oh en voor als het misschien nodig is om te weten: ze is 16 jaar oud.

2 voordeel-treinkaartjes kopen bij de Kruidvat om een dagje te gaan winkelen ergens in Nederland? Die kaartjes kosten geloof ik ook rond de 12 euro ofzo.

Uiteten samen zal rond de 25 zijn.
Een hoofdgerecht en 2 drankjes voor haar is zo’n 25 euri.

• een groot plakboek kopen en daar al jullie leuke foto’s + verhalen + grappige dingen in
  • een bon voor de zwaluwhoeve/sauna etc, om samen heen te gaan :stuck_out_tongue:
  • een pakket samenstellen zoals kraplapje ook al zei, met lekkere spulletjes voor in bad. of je kunt zelf zown middag organiseren met allerlei maskertjes etc.
  • een chocolade fondue ;3
  • een kleding bon
  • kaartjes voor een musical ofseu
  • haar favoriete snoepjes

allemaal leuke ideeën!

weten jullie misschien ook iets wat dus niet voor 1 dag is, maar echt iets wat je kan behouden enzo?

Hmmm maybe vindt ze een luchtje wel leuk! ;p

Ja zoiets is leuk (:

Je kunt ook kijken of je met haar een workshop voor iets maken kan doen ofzo. Ik weet niet waar je woont, maar in steden is veel te vinden. Wat dacht je van een hoedenmaak workshop ofzo? Ik weet niet precies hoeveel zoiets kost, maar je brengt samen tijd door, en ze houdt er iets aan over?

Dit kost 30,- (de hoedenmaakworkshop halve dag) http://www.irenevanvugt.n…verzicht%20workshops.html

Je moet dan wel ook voor jezelf betalen natuurlijk, dan ben je wel veel kwijt!