Wat voor iets leuks ga je vandaag doen?

De titel zegt het al, wat ga jij vandaag voor iets leuks doen? Of wat voor iets leuk heb je gedaan?
Drop it people!
Ik zal wel even beginnen:

Ik ga vanmiddag naar Portugal (gelukkig met het vliegtuig) !
Blijf daar lekker een week :slightly_smiling_face:
Haha, meteen goed het topic gestart toch?

De verjaardag vieren van m’n beste vriendin
Zij wordt zondag 19, maar aangezien ik morgen tot zaterdag móet werken, vieren we 't vandaag. Gelukkig met z’n 2e (meestal is haar vriend mee… elke x wel ineens!)

ik ga vandaag naar de kapper.
alleen weet ik niet of ik dat wel zo leuk vind aangezien ik nooit tevreden ben als ik naar de kapper ben geweest.

Whaha, dat komt me zóo bekend voor!
Als ik van de kapper kom lig ik liever de eerste 2 maanden in bed. XD

Ik ga me spullen een beetje pakken en een beetje niets doen & dan vannacht naar disney :drooling_face:

Kleren kopen met mams =)

koken en joggen denk ik

Ik ga zo skaten denk ik, dan ff leren en dan krijg ik bezoek dat ik al jaaaaren niet meer gezien heb.

dalijk komt me lieve vriendinnetje en vanavond naar me lieve vriendje.

:grinning: leuk Portugal! veel plezier :slightly_smiling_face:
Ik ga vandaag lekker in de zon liggen, lezen, en huiswerk maken… Genieten van mijn enigste dag vrij in mijn 2 weken vakantie. Blijf wel thuis, maar ik woon toch in Frankrijk, dus geeft ook wel een vakantie gevoel =D

Leren voor mn herkansing :frowning_face:

Niet veel boeiends,
De badkamer schoonmaken en koken. :’)
Oh - en wachten op me bikini … die vandaag binnenkomt <3

Kermis en starbucks met me beste vriend en vriendin. En daarna optreden van me ex, even though it hurts I need to show my support.

Naar handbaltraining.

Foto’s ophalen en ik hoop vurig dat er vandaag misschien nog een pakketje bezorgd wordt.

Helemaal niks! : D

Niks! (:

Ik ben vanochtend even het dorp in geweest, daarna een uurtje geskate op m’n nieuwe skates, net een half proefexamen gemaakt en zometeen werken tot 9!
Vind het allemaal wel leuk om te doen eigenlijk haha.

Ik ga niks leuks doen.
Ziek in bed liggen en me eenzaam voelen… :stuck_out_tongue:

Niets bijzonders, ben net terug van school & vanavond nog even oppassen.