HOii
Ik ga een russische dwerghamster kopen, maar ik wil absoluut niet van die kleine kooitjes.
Ik zag op youtube dat ze een kooi makten van de detalf kast van ikea. Nou vind ik dat te groot, maar ik wil wel graag een mooie grote kooi, die betaalbaar is. heeft iemand iedeen? Het moet wel makkelijk schoon te maken zijn
er is ook een algemeen hamstertopic he…
want ik heb jou echt al 3 topics zien openen over hamsters
Ferplast mary! Vind je normaal ook wel tweedehands.
(Maar eerlijk gezegd, maak een account op het hamsterforum en kijk daar rond.)
Voor mijn muizen heb ik een boekenkast met 2 treedplankdinges voor hun, de rest voor boeken enzo, en dan kunnen ze via de een naar de ander met een buis.
Ik heb hem samen met mn moeder gemaakt en er zit een plexiglas raam voor zegmaar.
Stinkt ook niet en vrij makkelijk schoon te maken.
Ja heb al een topic op hamsterforum maar er word daar niet echt gereageerd.
En o ik had geen idee dat er een hamstertopic was, maar dit is sws makkelijker
Plexiglas is heel duur toch? zou je een foto kunnen maken?
Als je wilt heb ik hier nog wel een leuke terrarium staan met een leuke grot erbij :’)
Die heb ik voor mijn goudhamster gehad, mooie kooi inderdaad. Geen idee wat ik er voor betaalt heb alleen.
Marktplaats ^^
Hamsterkast of Ferplast Mary (tweedehands rond de 20/30 euro).
Een oud aquarium misschien?
Moet je er alleen even een deksel van gaas op maken. Kun je je hamster ook makkelijk zien en heeft hij lekker veel ruimte. En hij kan geen dingen kapot knagen . Sommige hamsters kragen zo door een plastische kooi heen.
Ik had voor mijn hamster een kooi met tralies en twee verdiepingen. Hij was al aardig op weg zijn huisje en hok kapot te bijten toen hij overleed. Is wel 3,5 geworden trouwens. Was gewoon een superhamster .
bedankt voor de tips meiden! ik ga denk voor de mary, wat ik alleen zo jammer vind is dat die bak niet doorzichtig is, waardoor je hem niet kan zien graven
Nuja, dat zie je met een glazen bak ook niet altijd, als hij in het midden graaft bijvoorbeeld. Ik heb trouwens meer hamsters gehad die net aan graven deden, dan dat ik er had die het wel deden. Ik was dan altijd blij dat ik propere hamsters had. :’)
De Ferplast Duna fun!Mooie kooi die je uit kan breiden met leuke attributen
Als ik naar mn vader ga zal ik even een foto maken
Volgens mij is het niet duur, ik heb het bij de gamma vandaan
dankje! Weten jullie een grote kooi met een doorzichtige bak?