Wat voor gordijnen?

Hoi!

Ik heb een dakkapel, en daar moeten (natuurlijk) gordijnen in.
Alleen weet ik niet wat voor gordijnen. In mijn dakkapel zit ook een kiepraam.
Iemand die mij misschien kan helpen?

Kon trouwens geen topic vinden over slaapkamers/inrichting etc. (wat ik overigens best apart vind, kan ook een foutje zijn van mij? Had in ieder geval al heel veel geprobeerd…)

Dankjewel alvast!

huh alle gordijnen kunnen toch of snap ik het niet sorry dan

Of luxaflex. Je hebt speciale voor kiep-/kantelramen. Heb er zelf ook een

@bob Sorry niet zo goed uitgelegd: omdat het een kiepraam heeft, denk ik dat gewone luxaflex niet kan, want dan steekt er zo’n klink uit zegmaar.

@Megane Ja dat had ik ook al gezien, lijken me erg handig! Dan zitten ze alleen in het raam zelf toch? en niet eromheen? Vind ze er alleen niet zo gezellig uit zien…

Ik heb zo’n soort schuifgordijn, weet niet precies hoe je dat noemt, die op het raam zit zeg maar. Verduistert echt alles!

nee ze zitten aan de onderkant vastgemonteerd zodat het niet gaat klapperen of loshangen als het raam open is.
zoiets, als is mijn raam wit en de luxaflex cremekleurig. Ik vind ze juist mooi haha, heb een hekel aan stoffige gordijnen

http://www.lega-products.nl/wp-content/uploads/2010/05/dakraamjaloezie.jpg

Is je dakraam van velux of ander bekend merk? Daar heb je zat “gordijnen” voor, van die schuifdingen die verduisterend zijn! Als je de code weet van het raam (zit aan de bovenkant als je hem openklapt) kun je zo bij de bouwmarkt nieuwe halen.

Heb zelf ook zo’n raam gehad :stuck_out_tongue:

Ga gewoon langs bij de HEMA of een andere winkel, die kunnen je prima adviseren!