Wat voor eten neem jij mee naar een pretpark etc.?

Brand maar los :upside_down_face:

Meestal niets.
Ik koop mijn eten altijd in het pretpark zelf.

behalve als je 3 uur staat aan te schuiven voor een event in een pretpark, dan heb ik wel boterhammen bij :stuck_out_tongue:

Dat ligt er een beetje aan.
Als ik krap bij kas zit dan gewoon brood/wraps/salade van thuis en flesjes drinken.
Als ik meer geld heb dan koop ik daar wat.

Alles wat er in huis is (en lekker is), waar (helaas) geen chocolade in zit (smeltgevaar). Koekjes, broodjes, snoep, te veel.

Drinken neem ik altijd zelf mee! Een flesje in de supermarkt is toch altijd een stuk goedkoper dan drinken in een pretpark. Verder neem ik zelf nog iets van een tussendoortje mee, een appel of een pakje sultana oid, en soms nog iets om tussendoor te kauwen, Fruitella oid.
Als lunch koop ik gewoon een patatje in het park.

Dit eigenlijk! Meestal is het voor mij ook wel een aardig lange reis naar een pretpark (lang leve het hoge Noorden), dus neem ik sowieso dingen mee voor onderweg. Maar inderdaad gewoon wat flesjes drinken, wat fruit, koekjes en meestal met vriendinnen ook wel een zakje redband o.i.d.
In duurdere parken ook vaak wel eigen boterhammen mee, scheelt toch weer (:

Boterhammen, drank en een appel meestal. Als het heel warm is, koop ik daar nog wel een fris drankje en soms een ijsje.

Wij nemen vaak broodjes gebakken ei mee en pakjes drinken.

Broodjes, pakjes drinken en wat snoep. Avondeten koop ik in het park zelf.

Broodjes, drinken, en snoepjes avondeten doe ik meestal bij een mac

Vaak neem ik wraps of lekkere broodjes mee. Maximaal 1 blikje of 2 pakjes drinken. Wat snoep (rolletje mentos bijv.) en mocht ik dan nog iets te kort komen dan koop ik het daar.

Flesjes of pakjes frisdrank uit de supermarkt. Wat snacks voor tussendoor en vaak 1 of 2 boterhammen. Avondeten doe ik altijd in het park zelf. (Efteling=poffertjes!)

Wij nemen flesjes of pakjes drinken mee uit de supermarkt. We nemen een zak met bolletjes mee en een pakje met voorgesneden kaas of boterhamworst en dit kun je er dan ter plekke opleggen en opeten. Als snack nemen we sultana of iets mee.

meestal iets van koekjes oid zoals sultana cocos knappers heaven, en broodjes. Verder doen we het avondeten meestal daar of gaan we ergens uiteten!

Meestal nemen we wel zelfgemaakte broodjes mee en pakjes drinken en verder kopen we wat in het park zelf.

Broodjes, wat drinken en vaak ook wel een tussendoortje/wat snoepjes.

bolletjes pindakaas en 3 pakjes drinken + een pakje koekjes