Wat voor een tas nemen jullie mee naar school?

Ik heb een eastpak floid rugzak. Ik wilde graag een goede rugzak aangezien je je een ongeluk sleept als je elke keer je laptop mee moet. Deze tas is erg stevig en heeft veel losse vakjes wat ik zelf een voordeel vind.

Heb van de tweede tot hbo-afgestudeerd mijn Eastpak gebruikt.

Ik heb gwn een eastpack met van die zebras erop want dat is zwart wit en past overal wel bij eigenlijk

*foutje dubbel

Gewoon een simpele eastpak, past alles in en vind ik het fijnst voor m’n rug.

Een handtas, een beetje in de vorm van een MK tas. Aangezien ik een tablet 2-1 (ipv een laptop) gebruik voor school past alles er perfect in.

http://www.debijenkorf.nl/ralph-lauren-city-tote-handtas-van-saffianoleer-8333090005?q=ralph%20lauren%20city&type-search=suggest-featured

ik heb deze in 't grijs voor school, superfijn formaat voor boeken (qua breedte) en ook m’n laptop past erin.

Ik heb een Oneill rugtas, goedkoop en er past een laptop in. :sunglasses:
Check ff het linkje
https://www.bol.com/nl/p/o-neill-ac-coastline-all-over-dagrugzak-groen/9200000018301208/

Gewoon een zwarte tas van de Primark. Alles wat ik normaal mee moet nemen past erin. Het is alleen geen handige tas voor een laptop, gelukkig neem ik die bijna nooit mee.

Ik heb een handtas van de h&m van heel dik nepleer en een harde onderkant en die houdt het al zo’n 3 jaar uit terwijl ik m helemaal volprop met mn laptop enzo en idk dat ding is gewoon magisch.
Hierna wil ik een herschel maar hij blijft maar leven

Ik heb er nu eentje van Herschel, maar daar ben ik niet echt tevreden over. Hij is niet waterdicht en na een jaar heeft het stiksel aan de zijkant al helemaal los gelaten. Ben nu op zoek naar een andere tas…

Ik heb een Cowboys bag. Vind hem zelf erg fijn, ook groot genoeg voor een laptop.

Ik had eerst een converse schoudertas, maar het is echt ongelooflijk zwaar om al het gewicht aan 1 schouder te dragen. Ik kreeg er ook gewoon pijn van. Nu heb ik sinds een paar weken maar gewoon een simpele grijze eastpak aangeschaft. Bevalt me heel goed, en er past genoeg in.

ook een eastpack, zonder laptopvak maar daar heb ik nu wel spijt van. ik moet iedere dag mijn laptop en een aantal boeken meeslepen.

Nam eerst mijn boeken mee in m’n cowboysbag, maar nu ik steeds dikkere en zwaardere boeken krijg op de uni heb ik een rugzak van spiral gekocht. Leuk model, groot genoeg voor boeken + laptop en voor een leuk prijsje

Ik heb een zwarte Le Pliage van Longchamp, werkt heerlijk!

Ik heb een handtas van de Zara, heb hem denk ik al een jaartje en de kwaliteit is echt super!

Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen voor m’n vervolg opleiding: http://www.eastpak.com/nl-nl/rugzakken/categorieen/austin-c7708/austin-black-denim-pEK47B77H+00+999.html

Iemand ervaring hiermee?

Ik heb een cowboybag, maargoed ik sleep zelden mijn laptop of boeken mee (uni). Als ik dat wel een keer mee neem dan heb ik een goedkope zwarte (eastpack look-a-like) rugtas.

Meestal mijn eastpak. Die heb ik nu al 8 jaar haha.