Wat voor een tas nemen jullie mee naar school?

Ik heb een nieuwe schooltas nodig, maar weet nog niet zo goed wat voor een soort tas. Ik ben best benieuwd wat jullie zoal meenemen. En dan ben ik vooral nieuwschierig maar de meisen die studeren. En neem je een laptop mee in je tas?

Ik had eerst altijd gewoon een soort bowlingtas. Daar kunnen veel boeken in en het draagt nog redelijk. Toen ik voor stage ook elke dag een laptop mee moest slepen, heb ik een Eastpak gekocht met laptopvak erin. Erg tevreden mee en draagt veel beter als je echt een zware tas hebt (mijn rug is niet zo goed).

Laptop + studieboeken die je op de universiteit krijgt (lees: ultra dik) is uit mijn ervaring niet te doen in een handtas. Ik heb een Eastpak (gewoon zo’n eenvoudige; niet met laptopvak) en die is perfect.

Ik heb een cowboysbag die ik vrijwel altijd gebruik, maar ik neem mijn laptop eigenlijk nooit mee naar de uni. Als ik hem wel meeneem, pak ik een grotere tas waar die wel inpast.

Ik neem eigenlijk alleen maar een linnentasje mee naar school. Maar ik hoef alleen een pen, waterfles en eten mee.
Toen ik nog boeken en laptop mee moest had ik zo’n simpele eastpack.

Ik heb deze tas:

Het is een Targus Geo Gibson. Het is niet de meest grote tas, maar voor mijn opleiding hoef ik alleen een laptop mee te nemen en af en toe een boek. Ik heb er altijd mijn laptop in en een collegeblok met pen.

Ik nam altijd een schoudertas mee maar ik ben deze week weer overgestapt op mijn oude eastpak. Ik kreeg zo’n last van mijn schouders en het was zo zwaar met alleen al een laptop en drinken+eten er in.

Als ik zware boeken mee moet nemen, dan gebruik ik mijn eastpack en anders gebruik ik mijn cowboysbag.

Ik heb bijna geen boeken, maar wel een laptop. Ik gebruik een eastpak.

Ik heb gewoon een lekkere rugtas uitgezocht! Een zwarte vans rugtas met zwarte fluwelen rozen erop. Erg neutraal maar toch leuk. Kan je ook overal voor gebruiken

Ik gebruik een Eastpak en Kipling rugzak door elkaar.

Dakine

Ik heb een herschel rugzak. Voorheen sleepte ik altijd met een cowboysbag maar een rugzak is zoveel fijner.

Op de middelbare school had ik een Eastpack. Tijdens het studeren nam ik een wat grotere rugtas mee als mijn laptop mee moest en anders gewoon een random stoffen schoudertas gezien ik zelden boeken mee had.
Ik begrijp nooit zo goed als mensen een mooie schoudertas meenemen met daarin een paar kilo aan boeken, dat gaat toch zeer doen lijkt mij?

Ik heb een zwarte handtas/shopper van het merk plevier. Hierin passen een laptop tot 15.6 inch en een paar studieboeken in.

http://www.plevier.net/show_image.php?product_id=242&color_id=2

Ik heb een rugzak van Spiral Bags, die is iets goedkoper dan die rugzakken van Herschel. Heel chill, er past lekker veel in :slightly_smiling_face: Hij ziet er ook nog aardig uit vind ik. Ik ben er blij mee! Merk ook dat als ik dan weer een keer een handtas mee heb, dat ik het veel oncomfortabeler vind.

ik heb een grote handtast van Paul’s Boutique waar alle zooi incl laptop in past :slightly_smiling_face:

Ik heb een gewone handtas waar mijn laptop net in past. Gaat prima, maar zou er niet elke dag zo mee willen rondslepen.

Meestal mijn Kanken rugzak. Soms een minder stevige rugzak of canvastas op dagen dat ik weinig les heb.

Eigenlijk gewoon een normale tas, ik heb nooit boeken er in. Ik heb altijd mijn boeken in mijn kluis op school en nam de boeken mee in mijn hand dan.
Als ik boeken naar/van huis moest meenemen dan had ik die altijd gewoon in een plastic tas.