Wat voor een schooltype ben jij?

In welke vakken ben je goed? Klik dan je schooltype!
  • Alfatype- Talen en Kunstvakken
  • Gammatype- Economie, Geschiedenis, Aardrijkskunde en Maatschappijleer
  • Betatype- Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde en Biologie

0 stemmers

Succes met invullen :slightly_smiling_face:

Haha. geen van die jij typeert. Ik ben goed in talen en economie. Mengel dus van bovenste twee. Ik haat kunst en stond onvoldoende op m’n eindlijst voor geschiedenis ;p

Alfa
Ik heb C&M met tekenen en twee talen.

Gamma komt het dichtst in de buurt, maar ik ben niet bepaald een uitblinker.

Wat opvallend dat er zoveel het ‘alfa’-type hebben gekozen zeg!

meeste Beta, maar Wiskunde ligt me niet echt…

Gamma/alfa

Combi tussen Alfa en Gamma.
Ik ben goed in talen maar absoluut niet in kunstvakken. Economie ben ik ook niet goed in maar in aardrijkskunde, geschiedenis en maatschappijleer weer wel :cold_sweat:

Maar geschiedenis, aardrijkskunde en maatschappijleer heb ik ook. En ik heb het meest alfa-profiel gekozen als mogelijk. Sowieso is geschiedenis verplicht bij c&m. En maatschappijleer is in mijn jaarlaag ook verplicht.

Alfa :slightly_smiling_face:

Van alles een beetje. Ik hou van Frans en Engels, maar ik haat kunstvakken en Duits, dus alfa.
Maar ik hou ook van geschiedenis. Economie en maatschappijleer heb ik nog nooit gehad. Maar dus ook een beetje gamma.
Ik ben ook goed in wiskunde en biologie. Wat minder in nask, maar dus ook een beetje bèta.

Ik ben een mengelmoesje

Hmm alfa en gamma gecombineerd. Ik ben redelijk goed in maatschappijleer, aardrijkskunde (en dat vind ik ook leuk) en ik ben goed in Engels, Nederlands, Duits, Spaans…

Gamma zonder economie en met de kunstvakken haha!

Ik ben een Bèta type, maar ik heb een alfa/gamma profiel gedaan

Ik lijk het meeste op een alfatype !!

Eigenlijk geen een van allen. Eigenlijk een mixje van allemaal. Ik vind economie, wiskunde en duits/frans interessant :slightly_smiling_face:

Alfa en beta, best een rare combinatie eigenlijk maar ik haal voor beide hoge cijfers. Ik ben totaal geen gamma type, maar ik heb al die vakken gelukkig ook niet meer.

Alfa type!, ga volgend jaar CM doen met Spaans Duits en muziek :slight_smile:

alleen talen hahaha dus geen kunstvakken

ik ben goed in duits, kunst, economie, geschiedenis, wiskunde en natuurkunde. :stuck_out_tongue: