Wat voor broek kan ik dragen?

Halloo allemaal,

Ik ben 17 jaar oud en ik heb een probleem met het kopen van broeken. Ik ben niet superlang ofzo, 174,5 cm, maar ìk heb nogal lange benen. Mijn benen zijn ongeveer 105 cm en ik kan nergens een fatsoenlijke broek vinden. Ik ben ook nogal dun, maar wel een beetje gespierd (broekmaat 34) .

Weet iemand wat ik moet doen?

Hey,
Ik heb precies hetzelfde probleem, dus ik volg dit even; :slightly_smiling_face:
Ik weet ondertussen al dat je in bepaalde winkels gewoon aan de medewerkers kunt vragen of ze eventueel langere broeken dan normaal hebben, deze liggen vaak niet in de winkel, maar in het magazijn of kunnen overkomen.
Ook is het de laatste tijd wel wat de mode wanneer broeken te kort zijn, dus dat is dan wel weer een pluspuntje. :slightly_smiling_face:
Je kan ook botten of korte laarsjes dragen om die paar blote centimeters te verhullen.

Hopelijk heb je er wat aan.

Ik heb zelf ook nogal lange benen en bestel mijn broeken vaak online! Bij Zalando kun je bijvoorbeeld Topshop bestellen en die hebben broeken in lengte maat 36! Misschien is dat een idee?

Weet je welke lengtemaat je hebt?
Ik heb ook hele lange benen en kan in gewone winkels geen broeken vinden. Ik heb alleen 2 winkel/sites. vaak een beetje ouderwets maar af en toe een leuke broek.
Tallpeople en langedame hier verkopen ze lengtemaat 36 en 38
Ik hoop dat je hier wat kan vinden :slightly_smiling_face:

En vergeet niet: lange benen zijn sexy :wink:

Broeken kopen waar je de lengtemaat en de heupmaat kan bepalen.

Die broeken moeten er zijn inderdaad. Ga eens naar Leads, daar hebben ze vaak langere broeken of misschien jeans centre die staan ook bekend om de hoeveelheid broeken die ze hebben. Neem dan een 34/36 (dus breedte 34, lengte 36)