Wat voor bijbaantje heb jij ?

[i]hier was ik wel even benieuwd naar…

Ik ben gisteren 15 geworden en werk al een paar maand als serveerster in een restaurant. wel leuk werk, maar ook zwaar !
ohja, en ik verdien 2.50 in 't uur…
:ok_woman:[/i]

WAATTTTT 2.50:| omfg zoooo weinig

dat is echt erg…

nouja ik werk fulltie 32 uur per week… en 1 dag school en verdien tegen de 1000 aan. heb nu net nieuw werk en verdien veel… Maar dat komt ook omdat ik een vak leer en mijn diploma heb

ik werk 13 uur per week en verdien 3,85 ofzo @ TNT (Expeditie medewerker binnendienst)

Ik heb anderhalf jaar in de bediening gewerkt op Centerparcs & kreeg daar, op m’n 16e, ¤3,50 geloof ik! Ik werk nu bij appie en krijg op m’n 18e ¤5,06 ofzo?

Ik verdiende 4 euro toen ik 15 was…
Nu breng ik alleen nog maar krantjes rond en hoe veel ik daarvoor krijg ligt aan het gewicht.

ja als ik 16 word krijg ik ook 3,50… maarja ben nu nog maar 15 ! xd

ga bij een bakkerij werken miss als winkel dame dan verdien je als je 16 ben 5.66

Echt? :open_mouth: dat is wel relaxt ! :ok_woman:

maareh, dan moet ik nog wel even een jaartje wachten…

Promotiewerk, 10 euro per uur.

ik heb er geen maar wil wel

[i]Als caissiére bij een supermarkt.
¤5.65,- p/u en ik ben net 18

Maar -loonheffing ;( Vanwege 32uur stage.[/i]

ligt toch aan ‘waar en bij wie’ je werkt, niet alle bakkers verdien je evenveel toch, appie verdient wel goed ja

Ze is nét 15. Dan is dat gewoon normaal & in de horeca verdien je nou eenmaal weinig. Je moet het vaak hebben van je fooi.

&niet iedereen gaat meteen werken&nog een beetje leren daarnaast. Lonen verschill (:

vakkenvullen :metal:
& ik verdien ¤ 4,65 per uur.

(meestal 8 uur per week = ¤ 37,20 per week)

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik precies verdien :’) Ik dacht ergens rond de 5 euro per uur? Misschien iets minder. 19 jaar, btw.

Ik werk als schoenenverkoopster in een wat duurdere schoenenwinkel :slightly_smiling_face: en ik werk onregelmatige uren, ene keer werk ik 20 uur in de week, andere keer 3.

wat doe je dan? in de stad mensen reclame geven en lijsten is laten vullen?

uhm… ik werk niet hahaha
maar in de zomervakantie werkte ik in het verzorgingstehuis hier in de buurt voor 5,- per uur en beetje oudjes entertainen :]

In de zomer had ik een baantje bij de ijssalon, wil ik deze zomer weer doen.
En ik ben nog geen 16, maar als ik 16 ben ga ik achter de kassa bij de albert heijn ofzo.

Ik werk in de kassen, ben 17 jaar en verdien 5,10 in het uur :slightly_smiling_face:

Werk bij H&M, minimumloon voor 16jarigenn