Wat voor (bij)baantje heb jij?

Heey meiden,

Ik ben benieuwd wat voor (bij)baantje(s) jullie allemaal hebben en hoeveel je verdient.

Ik werk in een supermarkt (poiesz) en verdien 4,09 netto per uur en ik ben 16 jaar oud. Ik vind dit werk erg gezellig maar het is nogal eentonig, ik zit kassa!
Ik werk ong. 12 uur in de week dus ik krijg per maand iets van 150 tot 190 euro.

xxx

Ik ben barmeisje op de hockeyclub. Lekker biertjes tappen en koffie maken.
Ik verdien vier euro per uur en ben vijftien jaar en ik werk ongeveer vijftien uur per week.

Ik werk in een chinees restaurant en verdien 3.50 per uur. Ik ben trouwens 15. Ik heb ook op de markt bij een kledingkraam gewerkt, daar verdiende ik 35 euro per zaterdag. Maar ik ben sinds 3 weken gestopt.

Ik werk in een restaurant. Gewoon bar/bediening.
Ik ben 16 jaar en verdien 3,80. Als ik er een jaar werk(over 3 maanden) krijg ik 40 cent extra.

volgens mij verdien jij heeeeeeeeeel erg aardig :expressionless:
ik werk nu op straat, ik werf donateurs voor het goede doel en ik verdien ¤ 5,80 bruto per uur… daarbij kan ik bonussen krijgen, eerst was dat per shift (=3 uur), als je dan 3 donateurs hebt, krijg je ¤ 35, - en bij elke meer krijg je nog ¤ 20, - erbij.
Nu werk ik voor cliniclowns en zijn de bonussen de helft…
ik werk 6 uur per week

Ik ben cassiere bij de albert heijn en ben 16 jaar oud en verdien 3,50 per uur. Beetje eentonig werk is het inderdaad, maar wel gezellig.

geen.

Ik ben 15 jaar en werk bij de Hema. Álles aan m’n werk is perfect, behalve het loon: 2.54. Maar omdat de rest ook erg belangrijk voor me is, blijf ik er voorlopig werken.

Ik werk op een vakantiewerk, in de winkel. Daar mag ik alles doen; alleen openen, alleen afsluiten, bakken, etc.
Ik verdien ongeveer 4,50, en ben 17 jaar. Omdat het bij de horeca hoort, verdien ik op zon- en feestdagen niet meer dan anders.

Erg leuk baantje!

Ik doe oppassen bij een aantal adresjes ongeveer 2,50 per uur ben 15.

c1000 cassiere
5,55
18 jaar

Ja, dat klopt ik verdien wel aardig:)!, maar jij verdient ook wel lekker;)!
Wat leuk werk trouwens, maar in deze periode is het wel erg koud dus sterkte daarmee.
Waar doe jij dat? Want woon in een dorpje en in ons dorpje worden geen donateurs op straat gevraagd, alleen via de collecte bij de huizen maar dat is (geloof ik) vrijwilligers werk.
En hoe heb jij dit baantje gevonden? (ik ben geïnteresseerd;))

Mijn interesse is ook gewekt ^^

zoekfunctie, topic bestaat al