Wat voor BH shirtjes open rug

Hee meiden,
Ik had laatst een super leuke jumpsuit gezien bij de Bershka, het enige probleem is dat hij een open rug heeft. Super leuk natuurlijk alleen is het wel lastig met een BH uitkiezen.
Ik zat te denken aan een plakbh en dan aan de voorkant vast tapen zodat het er niet af valt…
Ik wil sowieso een bh aan, anders voel ik me niet op mijn gemak.

Hebben jullie misschien tips of ervaringen?

Xx

Een zwarte kleur bandeau bh eronder?
Die zijn egaal aan de achterkant met geen rare bandjes
en sowiezo comfortabeler dan een plak-bh lijkt me…
Succes :slightly_smiling_face:

Plak bh
Bh met een hele mooie band met kant oid.
Bandeau
Verder heb je vrij weinig opties :’)

Tada. In dit filmpje laat ze allemaal verschillende soort zien. Er zit vast wel wat tussen :stuck_out_tongue:

Een mooie bh, of een BH die je “vast plakt” aan je borsten zegmaar. dus zonder bandjes en alles. Heb je ook wel bij de lingerie zaken.

Een plakbh hoef je niet vast te tapen :’) Het doel van zo’n ding is dat het plakt, ik draag regelmatig een plakbh en hij is nog geen één keer losgekomen.

Hangt er ook vanaf welke cupmaat je hebt. Als je redelijk grote borsten hebt, lijkt me een plakbh niet comfortabel. Wat ik zou doen is inderdaad een bandeaubh kopen, bij de H&M. Eentje die leuk matcht bij je jumpsuit. Bij de H&M heb je daar een overdosis aan.

success,

xoxo Suus

Stel je hebt een witte of zwarte aan, dan vind ik het wel mooi als je een felgekleurde kanten bh aan hebt. En als je een gekleurde hebt, dan een witte of zwarte kanten bh (:

Hahahaa ja dit

^

& even offtopic… Zie ik nou Kristy op jouw profielfoto? haha my girlcrush :flushed:

Nee, Leighton Meester van Gossip Girl hahaha.

Same, ik heb er ook 1 en is nog nooit los geraakt. van de hunkemoller trouwens. (rare naam, Hunken mollen :wink: )

Euwhhh sorry mijn fout, bedoelde die van TS :cold_sweat: