Wat voor agenda zou ik kiezen :S

Di-lem-ma. :confused:

Ha ha, het lykt me leuk om te pimpen lkkr origineel …
En bovendien ben je nog goedkoper uit!
Niet dat my dat wat uitmaakt maar dit jaar had k een agenda van €15,- maandje later kapoet…
En k weet dat als k weer zo 1 haal hij 1 snel kapot gaat 2 ik uit verveling in de les erin ga kliederen…
Dus beter goedkoop,origineel,leuk en stevig (door ring bandjes die wil k niet die andere :slightly_smiling_face: )
xxx. Thnxx allemaal

Zelf weten. Koop hetgene wat het eerst in je opkomt :wink:

Het maakt niet uit wat wij er van vinden, jíj moet het hele jaar lang met die agenda doen. Dus niet denken van; o zullen die meisjes hem wel leuk genoeg vinden. Nee, je moet iets kiezen wat jou zelf bevalt en ook rekening houden met de vraag of je überhaupt wel zin hebt om zo’n ‘‘lege’’ agenda te pimpen.

Had ik ook hoor. Saaie buitenkant, saaie binnenkant. Als je buiten en binnen oppimpt, kijk je halverwege het jaar over het grijze heen. :slightly_smiling_face:
Gewoon heel veel tekstjes, plaatjes, kleurtjes :slightly_smiling_face: Maar net wat je leuk vind!

ik ga dit jaar een kale agenda kopen bij de hema en ik ga hem dan helemaal pimpen… ~±D en kaften

Och jeetje toch, wat een drama.

oke, sorry :’) Ik weet niet wat ik zou doen…

Ik zou er 2 kopen…;p

Omg wat een dilemma… ga je ons straks ook vragen wat je op je boterham moet smeren, omdat je niet kunt kiezen tussen pindakaas en worst ?

Ik ben vegetarisch :grinning:
Btw ik koop een kant en klaren van my life is sweet en als het me uiteindelijk verveelt dan pimp k lkkr op.
Ervaringen?

Doe dan maar pindakaas met hagelslag.

dus jij bent gemaakt van groente ? of ben je soms vegetariër. :stuck_out_tongue:

Hahaha, vegetariër
:astonished: