Wat voor agenda zou ik kiezen :S

Ik zit te twijfelen tussen een normale agenda gwn die vol is leuk maar ongepimpd.
Of een goedkope van de hema en dan leuk gaan pimpen…
Ik vraag het jullie omdat jullie mischien argumenten ofsow hebben.
En jaah k heb gezocht maar dit is myn situatie …
Hihi,
Best wel dom beschreven maar OK…
Alvast thnxx :slightly_smiling_face:
Xxx.

Jouw situatie?
En wat jezelf wil.

Als ik naar al die topics hier kijk denk ik echt dat men steeds minder gaat denken en zelf beslissen. Misschien komt het door de steeds jongere bezoeker of de drastische IQ afname, maar om nou voor dit soort onzinnige dingen een topic aan te maken…
Niet alleen dit topic overigens, maar veeeeeel en veeeeel meer soortgelijken, zo vervelend.

Als je net op het punt staat te bevallen, zou ik een gepimpte agenda kopen.
Als je een bijzonder creative geest hebt, zou ik een ongepimpte agende kopen.

Is het niet belangrijker om te kijken naar een agenda die handig is in plaats van leuk?

Jaa daarom wat zou het handigst zijn…
Overigens ben het helemaal met jullie eens ik gaa denk ik toch maar voor crea agenda…
Dankuu .
Xxx.

Ik zeii toch dat het dom beschreven was :slightly_smiling_face:

m0eiiLiiJke KeUZee HoOwrr…

Ik gebruik nooit een agenda, ben te lui om dat altijd op te schrijven. In het begin van t jaar neem ik me dan voor om alles op te schrijven maar daarna doe ik t toch nooit. En ik ben al helemaal te lui om een agenda ‘op-te-pimpen’, dus ik zou kiezen voor een agenda die al ‘kant-en-klaar’ is.

Ik wil mijn agenda voor volgend jaar zelf gaan maken, ( pimpen) maar die agenda’s waarvan de buitenkant saai is hebben nooit een leuke binnenkant!:S

Waarom moet iedereen zijn agenda pimpen? dat ding word de eerste 2 weken gebruikt. en dan alleen maar voor krabbels in je angenda… Ik vind persoonlijk zoeen gepimpt ding niks. het is on overzichtelijk. en ik heb er al heeel geen meer nodig.

ja maar daarom zijn ze juist handig, wordt je teminste niet afgeleid door al die ‘o-zo-leuke-agenda-weetjes’

:grinning:

Ik heb ut zkr wel nodig…
@corina helemaal gelyk meestal is de binnenkant dan boring…
Die zou ik ook kunne pimpen …
Echt super bedankt voor jullie reactie’s heb d’r HEEL wat aan !
xxx.

Als je hem pimpt met foto’s enzo heb je het hele jaar wat naar te kijken, en ik bewaar ze allemaal voor later om grappige berichtjes etc. terug te zien!

dus gewoon een goedkope pimpen want ze gaan toch kapot, waarom 13 euro eraan verspillen:S

Jeej, ga d’r een heel topic voor aanmaken! -.-

waarom zou je je agenda willen pimpen? ik bedoel… het is een agenda. koop de eerste beste die je tegenkomt en laat het gewoon lekker zo. dan blijven ze tenminste overzichtelijk.

Wat voor agenda ZAL ik kiezen

De Girlscene agenda.

een simpele agenda die je lekker kan pimpen :grinning: