Wat voor accessoires heb je vandaaag om!

Ik ben benieuwd.

ik heb veel sieraden, maar ik draag ze nooit allemaal en sommige meisje combineren er meerdere met elkaar en dat vin ik zooo leuk

eh, een schakelarmbandje en zegmaar een blauw touwtje en een witte, een lange ketting met witte kraaltjes en hartje en allemaal dingetjes eraan ;d

Haha, zinlooos

Lekker saai alleen dit;

http://i55.tinypic.com/16kywqr.jpg

horloge met een schakelbandje, grote oorbellen met zwarte bloempatroon en een ketting met een hart eraan.

alleen oorbellen,
ben me kettinkje vergeten om te doen >.>

Kettinkje dat ik van mijn vriendje heb gekregen, zilveren armbandje en een armbandje met een soort bedel eraan.

Klinkt allemaal leuk! -love-

hebben jullie ook foto’s?

Geen.

2 ringen
oorbellen
2 parel armbandjes
kettinkje met me naam :}

zilveren diamanten oorbellen, zilveren ring en 2 bedelarmbandjes

een armbandje dat ik van me beste vriendin heb gekregen
ennn
eh
oja
een regenboogoorknopje, een cassetteknopje en een donderwolk knopje :'3

ik heb altijd: een leren armbanje van de mannenafdeling van H&M + een elastiekje + een soort linten bandje van vakantie om mijn rechterpols, en een zwart dun touwarmbandje met een heel klein zeesterretje en een rood kraaltje eraan (heel duidelijk ik weet het)
en vandaag had ik een ring om van accessoirize, in de vorm van een hartje, redelijk groot en verder nieeets
:slightly_smiling_face:

Die ring die je bij Avril Lavinges nieuwe parfum kreeg.

M’n geluksarmbandje, een elastiekje, en m’n ketting met de D

… een Hello Kitty ketting, een leren armband met spikes, en rubberen Emily the Strange armband, een rood lintje vastgezet met een veiligheidsspeld, een elastiekje met veiligheidsspelden erin, 5 plastic/rubberen armbandjes.

Weinig voor mijn doen >.<

niks

Ketting van de Primark met een zwaluw eraan, armband met blauwe steentjes en oorbellen…
Ook weinig voor mijn doen :stuck_out_tongue:

Niks T_T.

Accessoire-loos voor nu.

tokio jane cuff + zelfgemaakte steen ring. thats it ^ ^