wat voelt hij?

hallo,
ik ben verlief op een hele aardige jongen, hij is niet zo heel knap dus er lopen niet zo heel veel mensen achter hem aan dus ik kan een kans maken. maar mijn BFF is BF met hem en ik zelf denk dat hij haar leuk vind maar als ik daarna vraag zegt hij dat hij niks voor haar voelt.
vandaag bij n&t zij ik: als er een ding op de wereld is dat ik niet kan is zagen *mijn hele werkstuk was verknald en hij was al klaar* toen zei hij we kunnen wel ruilen ik maak er wel iets leuks van en dan mag jij die van mij hebben. en we hebben nog maar een dag de tijd. maar als mijn vriendin over mij begint wil hij snel weer over een ander onderwerp. weet iemand tips over wat ik moet doen want wij zijn er nog niet helemaal achter wat hij nou wilt.
vast bedankt! (:

Nou hij wil je plankje wel zagen dus ik denk dat hij smoorverliefd is. :smiling_face_with_three_hearts:

hmm, lastig. ik denk dat je het even moet afwachten, want hij is niet erg duidelijk. als je nou in de klas voor wat meer oogcontact zorgt, af en toe lief naar hem lacht en dan een keer afspreekt? dat hij jouw plankje doorwilde zagen was natuurlijk mooi meegenomen, maar je bent er nog niet!;p

gewoon het iniatief nemen en flirt een beetje met hem=)

HAHAAHAHAHAAHHAHHAHAH.

^ hahahaha, okee gemeen, maar dat was echt wel grappig :'D

OT: Ik zou nog even afwachten en subtiele hints geven!