Wat voel je bij zoenen?

Ik heb nog nooit gezoent en dat wil ik ook echt niet.

ik heb maar een simpele vraag Hoe kun je iets voel met zoenen? ja je voelt een andere gore mischien iets raars meegedaan lip
het is niet dat ik smetvrees ofso heb maar nee het lijkt me gewoon goor iewl…

lip en tong van een ander tegen jouw lip een tong :’)
maar als je het een vies idee vind zou ik alleen maar met iemand zoenen die je goed kent.

Jaa maar ik lees hier altijd verhalen van mensen die een titteling of een gevoel voelen. Ze voelen iets speciaals zeggen ze

Haha, ach later vind je het misschien minder vies of eng. Het valt wel mee hoor! Maar als ik met m’n crush zoen dan voel ik wel een tinteling door me heen gaan ja, vlinders in je buik, zoiets.

gezoenD
En daarbij,
als je zoent met iemand waar je van houdt dan kan je inderdaad tintelingen krijgen.
Zoen je met iemand waar je niet van houdt, dan meestal niks

uhm ligt eraan met wie , als je hem leuk vind is het anders vind ik…

yupsss idd tintelingen (:

Kriebels :3

Nouja als je echt verliefd bent op diegene voel je wel tintelingen in je buik als het goed is , als je met een random jongen zoent dan voelt het gewoon glibberig maar nouja dat vinden de meeste mensen ook lekker. :’)

Hoe oud ben jij TS?? Wss heel jong. Vroeger kon ik het ook niet begrijpen dat mensen zoenen, want omg dat doe je toch gewn niet!!! Maar ik heb alleen maar gezoend met een random guy, waar ik totaal geen tintelingen bij voelde ofso…

ik voel ook nooit tintelingen :’)

Zoals ik al zei in een vrij gelijkaardig topic.

Kust hij goed dan voel ik altijd wel iets, ookal voel ik voor die jongen in kwestie niet veel.
Als ik niet veel voor die jongen voel is het meestal zachtjes tintelen, gewoon en leuk gevoel van ‘aaah ik ben gewild’

Maar als hij goed kust en je hebt gevoelens wooow :’) Ik moet altijd glimlachen en het tintelt echt overal dan.

ik voelde, slijm-tanden-tong

niet echt een heerlijke ervaring

Ik voelde eigenlijk niks. Maar ik heb dan ook nog nooit gezoend met iemand waar ik echt wat voor voelde. Dan is het niet echt heel speciaal, maar ranzig vond ik het zeker niet.

ik voel één en al geilheid tijdens het zoenen

Met hem zoenen is echt geweldig en ik kan dan gewoon bijna niet geloven dat ik met hem zoen.
Met andere random jongens vind ik het niet zo super leuk, ik zoen liever met iemand waar ik ook echt iets voor voel.

Nu wil ik zoenen met de jongen die ik echt leuk vind… en hopen op een betere ervaring. Ik heb weer hoop na jullie verhalen haha

Zoenen is leuk! Maar ik krijg alleen de echte kriebels als ik zoen met iemand op wie ik écht verliefd ben. (:

O neeeeeee, het is echt leuk! Als ik mijn vriend zoen, dan wil ik echt voor altijd in dat moment blijven, zooooooveel kriebels(:

Het klinkt heeeel stom maar de eerste keer dat ik had gezoend was in een dans club. NIET om aan te raden, dat verpest totaal je eerste moment. Daar komt bij dat die gast niet eens kon zoenen :stuck_out_tongue:
Daarna heb ik wel met een voor mij PERFECT persoon gezoend. Ik kreeg en soort van warm gevoel door mn hele lichaam heen. Je moet je vooral niet druk maken over HOE het moet, dat gaat vanzelf (volg je instinct ;P)
EN als je van iemand houdt, ben ik er niet meer zo zeker van of je het nogsteeds ‘iewl’ vindt… ;p
xx