Wat vindt hij van mij??

ik ben echt super onzeker, en al 2 jaar verliefd op een jongen uit mijn klas, maar ik durf gewoon écht niet op hem af te stappen. Hoe kan ik nou weten of hij mij leuk vindt?? :anguished:?

hij voelt wel als een goeie vriend; laatst zat een meisje uit mijn klas echt heel erge dingen over hem tegen mij te zeggen, en toen zei ik dat tegen hem, en toen zegt ie: kan ze het niet hebben dat wij zulke goeie vrienden zijn ofzo?!! ze is gewoon jaloers op je dat ik een hekel heb aan haar, en gek ben op jou. (want ze loopt altijd heel erg achter hem aan.) maar ik weet dan gwn niet of hij écht gek op mij bedoelt, of dat hij gwn bedoelt dat we goed met elkaar kunnen. ik vertel best wel veel tegen hem, ook ‘moelijke’ dingen, zegmaar. en het voelt altijd echt supergoed als ik bij 'm ben, maar ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet. ik kan het gewoon niet uit mn mond krijgen om te vragen of hij me leuk vindt. wat moet ik doen??

Vraag eens aan een vriendin of zij wil opletten hoe hij naar jou kijkt.

ga een keertje wat leuks met hem alleen doen… ik bedoel als je een ‘relatie’ wil moet je elkaar toch eerst beter leren kennen… begin daar dan mee xD… en gewoon wat leuks doen kan ook als vrienden :slightly_smiling_face: ik heb 3 goeie jongensvrienden, en die heb ik liever dan een echt vriendje… dus stel het is niet meer dan vriendschap dan heb je in iedergeval een goede vriend en moet je daar genoegen mee nemen :stuck_out_tongue:

is het niet zo dat jullie gewoon goede vrienden zijn, en het echt goed kunnen vinden. dat je denkt dat je verlieft op hem bent?