Wat vindt een jongen lekker?

Hallo,

ik ben een meisje van 15 ( 16 jaar op 31 december) & heb nu 2 maanden met mijn lieve vriendje !
Ik hou enorm veel van hem & heb zo gevoel dat we veel langer bij elkaar blijven :slightly_smiling_face:

We zijn er allebei klaar voor, om verder te gaan…
Zou het te snel zijn, dat is de vraag die ik me gister afvroeg , wat denken jullie ?
Als we verder gaan , of het nu of over paar weken/maanden is, wat vindt een jongen lekker ?
Hebben jullie daar ervaringen mee ?
Geef mij tips (A)
Wat vindt een jongen lekker, wat moet ik doen om het ook voor hem plezierig te maken?

Need hulp from you guys !

x

BIER.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

nee sorry haha, beschouw dit als een up

Oke sorry dat was flauw. Maar wat een jongen vindt verschilt gewoon per jongen, je zult het zelf moeten proberen en experimenteren, en misschien met hem erover hebben hoe genant dat misschien ook mag zijn. Succes!

Twee maanden kan prima, vind ik. Toen ik twee maanden met mijn vriend had deden we voor het eerst, en wij zijn (en waren toen) ook vijftien ;$
En wat een jongen lekker vindt, verschilt per persoon. Probeer gewoon wat uit, ontdek elkaars lichaam en zo vind je veel uit! En je kunt het altijd vragen, jongens kunnen daar best goede antwoorden op geven heb ik gemerkt (:

Ik ben op mijn 15e ontmaagd en ik vroeg me totaal niet af of ik er klaar voor/of het te snel was was. Ik vind dat je er niet klaar voor bent als je niet zeker weet of het kan.

En wat hij lekker vind, dat is echt iets per jongen. Mijn vriend nu die vind het fijn als ik hem lichtjes vast pak daar, maar mijn ex vond het juist fijn als ik er in kneep. Mijn vriend van nu vind het ook fijn als ik hem eerst pijp, en dan de daad zelf. Die zelfde ex vond het juist fijn als ik hem ging pijpen OF het helemaal doen. Wat ik dus bedoel, het verschilt. Dat moet samen uitzoeken.

Dankjewel allemaal !
Jullie zijn mijn redders in nood hahah.
Maar gister vroeg ik het dus aan hem, zegt hij; alles.
Jaa wat kan ik nou met z’n antwoord …
Maar hij houdt niet van soft, dat weet ik dus zelf al wel

x

Oh dat deed mijn vriend ook! Hij wil(de) gewoon geen duidelijk antwoord geven.
Maar toen heb ik heel kinderachtig gezegd dat ik dan niks ging doen. En toen kreeg ik wel een duidelijke(re) reactie.
Maarja, ik weet niet of jij veel ervaring hebt, maar mijn vriend wist destijds dat ik bang was om het ‘fout’ te doen. Dus dat hielp uiteindelijk ook wel mee denk ik.

Ik zou even doorvragen haha, of gewoon wat dingen proberen en vragen wat hij ervan vind. :]