Heyy dit is denk ik best lang verhaal:
Ik heb dus een jongen leren kennen d. (17) ik praat best veel met hem op whatsapp echt hele langen berichten ens maar ik had op Fb gezet Love hij<3 en hij zo enne ben je verliefd ? Hebben we daar hele disscusie over gehad dat ik het niet ging zeggen nou… uiteindelijk toch maar gexegd dat hij het is. Sindsdien praten we echt nog heel weinig en is die niet meer zo als eerst van ja kon na bij toe blabla la… en hij deed soms best bot doe ik het een keer vraagt die wat er is omg! Nou na 2 weken negeren praten we weer maar heel erg weinig en ik moet meestal beginnen maar ik weer niks alleen Heyy wdjj en dat was het en als ik begin ben ik bang dat ik hem verveel. Nou en dan zijn er nog zijn vrienden ik vindt die soms best wel eng dus als die er zijn durg ik niet eens hoi te zeggen tegen hem. Maar ik ben echt super gek op hem en wil dat alles gwn weer was zoals het was en hij mij ook leuk vindt! Omg help me plz xoxo
Hij is misschien een beetje geschrokken, jongens zijn iets raar, misschien moet je het hem echt eens duidelijk vragen, maar niet op whatsapp. Spreek een keer af ofzo
Ik reageer een beetje op dezelfde manier als ik geen interesse heb.
eerlijk gezegd is hij waarschijnlijk niet geïnteresseerd aan zijn reactie te zijn.
Laat het even zitten, en reageer iets minder want het kan nogal stalkerig overkomen.
Ik denk ook dat hij is geschrokken. Misschien is hij niet op zoek naar iets serieus, hij is ook 17. Toen ik 17 was, kende ik niet veel jongens die echt op zoek waren naar een serieuze relatie. Als hij wel iets serieus wilde, dan zou hij niet opeens zo afstandelijk doen nadat je zei dat je verliefd op hem bent. Ik denk dan ook niet dat het nog heel verstandig is om hem nog te gaan vragen wat er precies aan de hand is, omdat dat me wel duidelijk lijkt nu.
Je kunt hem niet dwingen om je leuk te vinden, gewoon laten gaan dus.
Hoe oud ben jij? Zeg omg plz xoxo
bij mij ging het (bijna) zo.
ik had flinke ruzie met een jongen.
ik was woedend op hem, en hij had spijt etc.
ik begon een gesprek op whatsapp met hem en na lang praten zijn we vrienden geworden.
we gingen steeds meer over persoonlijke dingen praten, zoals zijn sport, wat hij gedaan heeft hoe zijn kamer eruitziet hoe zijn ouders heten hoe ze huis eruitziet etc.
en we begonnen elkaar wel leuk te vinden en gingen flirten.
we gingen er allebei op in.
toen vroeg hij al 5x (waarop ik altijd eroverheen praatte) of ik op iemand was.
de 6e keer heb ik gevraagt: jij?
hij zei: ja ik vind jou echt heel erg leuk.
en toen heb ik gezegd ik jou ook.
sindsdien zijn we samen aan het flirten, onze gesprekken zijn leuk.
MAAR, opeens na een paar keer flirten, begon hij te stoppen met flirten en werd botter in zijn gesprekken, reageerde laat…
ik dacht dat ik wat verkeerd had gedaan (zoals jij) maar dat duurde geen 2 weken.
ik vind hem heel lief, en als ik bij hem ben voelen we allebei aantrekkingskracht.
en dus flirtte ik met hem, waarop hij weer inging met ‘je bent de mijne <3’
en tsja, jij hebt bijna hetzelfde.
maar over jou:
wat je kan doen is hem op whatsapp blijven verleiden.
je gaat met hem praten, daarna beetje flirten en dan zie je vanzelf of hij erop ingaat.
zodra hij er niet op ingaat, speelt hij óf hard2get, en wil hij dat je moeite doet,
of hij ziet je helaas niet staan.
maar misschien wel als een goeie vriendin. of een vriendin.
ga met hem praten en je komt vanzelf aan je antwoord (:
Je hebt hem misschien overdonderd, maar ja, onze verhalen lijken op elkaar misschien herken je er wat uit?
Wacht even ruiken hoor. :")
HAHAHAHA.
Ja zij moet niet vragen wat hij van haar vindt, weet ik veel HAHAHAHA, ik kan het toch niet ruiken voor d’r. :")
AHAHHAHAHAHAHAHA. lach me dood om jou reactie.
geniaaaallll