wat vinden jullie?

Hee allemaal! Ik zit nu op korfbal alleen dat vind ik niet echt leuk meer… maar weten jullie misschien een leuke sport? en dan niet de standaard dingen zoals dansen enzo. ik heb ook al de zoekfunctie gebruikt maar die zijn allemaal hetzelfde… Dus misschien weten jullie een erg leuke sport?

Xxx

Ik weet dat je geen dansen wilt, alleen ik dans al 9 jaar, en heb al veel wedstrijden gewonnen. Als je het echt niks vind, zou ik gaan tenissen, volleyballen of paardrijden.

Stijldansen [oke, is ook dansen, maar wel minder standaard]
Klimmen, duiken, voetbal, hockey, paardrijden, fitness, volleybal, basketbal, atletiek.

Hockey! Tafeltennis, badminton, klimmen, bowlen, honkbal, waterpolo of american football (weet niet of ze daar in nl meisjesteams voor hebben)?

pilates,yoga, en verder zijn alle dingen al genoemd XD
weet niet of je een groepsport zoekt of niet?

skeeleren ^^

is alleen een beetje lastig om te gaan skeeleren in de winter of als t regtn ofzo xP

dankje allemaal! ja ik vind dansen ook erg leuk hoor, maar ik dacht misschien is er wel een andere sport die minder bekend is wat leuker is.
iemand nog?

Ritmische Gymnastiek?
Volleybal?

volleybal. serieus het is zooooooo leuk ! (;

LACROSSE, turnen, rythmisch gymnastiek, ballet (ook een soort sport), trampoline springen (synchroom), kunstschaatsen.

nunchaku (zat ik eerst op… doe nu alleen nog maar wedstrijden)

ik zit ook op korfbal, al 9 jaar, en ik vind het nog steeds heel leuk.
als ik jou was zou ik nog even wachten met eraf gaan.
vorig jaar had ik ook zo’n periode dat ik het niet meer leuk vond, maar ik moest van mn moeder mn jaar afmaken.
dus dat heb ik gedaan, en ik ben er toen toch maar niet afgegaan.
en nu zit ik in een heel leuk team. we zijn echt allemaal vrienden en het is gewoon heel gezellig en ik wil er echt niet meer af

als je besluit er toch af te gaan kan je iets doen van klimmen ofzo.
ik heb een keer geklommen en vond het heel leuk.
eigenlijk wil ik dat ook doen maar ik heb er gewoon geen tijd voor :frowning_face:

Handbal! :smiling_face_with_three_hearts:
Moet je alleen niet kleinzerig voor zijn…