Wat vinden jullie?

Ik heb een vraag met betrekking tot stage lopen bij een niveau 4 opleiding BBL. ik zat afgelopen jaar in het 3e jaar, we hebben op school 2 stages per jaar, en theorie, ik heb de 1e stage behaald, toen alle theorie, alleen bij de 2e stage kreeg ik een onvoldoende. ik heb alle klokuren gelopen, het was zo bij de tussentijdse beoordeling moest ik dingen verbeteren m.b.t. voor een groep staan. Ik liep stage bij aquabest adventure And thrill dit is een outdoor bedrijf met activiteiten, je moet groepen begeleiden. Maar ik heb dus die competentie’s verricht en ze zeiden, daar haalt ze wel een voldoende voor alleen het bedrijf had een andere verwachting van de opleiding dan de opleiding aanbied. A&T (adventure And Thrill) had verwacht dat ik kon leiding geven als niveau 4. Maar hier kwamen ze mee aanzetten naar 270 uur! en tijdens dat gesprek, zei de leraar, ik laat het nog weten weet niet precies wat de bedoeling is. Hij belde op en zei dat ik moest stoppen. Erg onduidelijk. handel het maar af zei die. het bedrijf wist niet waar die voor moest beoordelen, voor leidinggevende of voor een groep staan? Dus ik heb aangeboden stage in te halen in de zomervakantie. het bedrijf te benaderen voor een kans nog meer me best te doen. of na de examens nog een extra stage. hier gingen ze niet mee akkoord. heb a.s donderdag gesprek met directeur. Wat zijn mijn kansen en rechten?
ik had nog 12 dagen in te halen en nog een voldoende kunnen halen voor mijn competentie’s en hij heeft mijn kans ontnomen vind ik.

Rot situatie idd. Denk dat he tniet jou fout is als er andere verwahtingen waren.

Zoo dat vind ik echt een rot voor je! Het is jou fout niet, maar volgens mij had dat bedrijf hele andere verwachtingen. Vind ik een fout tussen de school en het bedrijf zelf. Ik zou dit als ik jou was ook even tegen je directeur zeggen. Heb je zelf deze stage geregeld of je school? En was het dan voor het eerst dat zij iemand van jou school als staigiere had? Succes.