Wat vinden jullie?

ik mag dus eindelijk een tattoo voor m’n 16de verjaardag.
Ik ben zo blij.
maar nu wat en waar. ik heb veel dingen die ik leuk vind, maar ik vind dit eigenlijk wel het leukst.
een tekst op me blindedarm zegmaar met de tekst.
je ne regrette rien.
( ik heb nergens spijt van gehad)
maar ik vind op de zijkant van me ribben allemaal van die bloemen ook erg leuk.
Wat vinden jullie?
nog iemand leuke ideeen?
liefs!
xxxxxxx’

ik vind die je ne regrette rien leuker dan bloemetjes, daar zit nog een betekenis achter. Eigenlijk vind ik tattoo’s alleen mooi met betekenissen, want als het puur voor de versiering is ben je hem snel zat denk ik.

Ik vind het niet erg origineel en je ne regrette rien vind ik niet echt iets voor een tiener (ik weet niet wat je allemaal hebt meegemaakt dus niet persoonlijk opvatten :stuck_out_tongue:), maar het gaat er toch om dat jíj het mooi vindt? Het is jouw tattoo.

Sorry, maar een tatoeage moet persoonlijk zijn. Jij moet er (als het goed is) de rest van je leven mee rond blijven lopen. Dus het heeft geen zin om onze mening te vragen. Het moet voor jou belangrijk zijn, en verder helemaal niemand :wink:

Laat niets zetten totdat je zeker weet dat dit precies is wat je hebben wilt, je doet het niet zomaar even weg als je het na een jaar toch zat bent zeg maar :slightly_smiling_face:

Kijk anders even in het tatoeage topic hier, daar kun je wat meer inspiratie opdoen, en ga langs de zaken waar je hem wilt laten zetten. Zij kunnen je ook goed helpen!

Euhm, dit is iets wat je zelf moet beslissen.

Dit klinkt mss best stom maar ik vind het erg mooi om een lachende aardbei op je voet te zetten. Dat heb ik gekregen voor m’n verjaardag en ik heb er ng geen second spijt van gehad. En de meeste mensen zeggen dat het best stoers is dus ja…

gewoon niet xd.

Op mijn blindedarm haha :’) Ik zie het al voor me.

ik vind tekstjes altijd wel mooi, ik wil zelf ook een tattoo maar het moet wel een betekenis hebben voor mij.