Wat vinden jullie?

Ik heb net een whapp gestuurd naar een jongen, ik begon dus al eerst, we hebben al eerder gepraat enzo, dat wel. Maar nu ik het heb verstuurd heb ik meteen mijn mobiel uitgezet, oooooh waarom heb ik dit gedaan, wat vinden jullie? Kan een meisje het gesprek zelf beginnen als je nog niet heel veel met elkaar praat?

Ja tuurlijk kan dat!

huh. wat? Tuurlijk…

nee dat is onmogelijk

Wrm zou dat niet kunnen

ik snap deze topics nooit…

precies, precies ik ook niet.

Ik snap niet waarom sommige meiden denken dat jongens altijd het initiatief moeten tonen… Jongens vinden het vaak juist leuk als meiden dat zelf doen.

Mag ik vragen hoe oud je bent?
Want vind beetje overdreven dat je meteen je mobiel uitzet nadat je hem geappt hebt. Mischien kan het een beetje aan de leeftijd liggen. Dat je het spannend vindt…

Tegenwoordig wordt voor alles een topic aangemaakt. Denk na alsjeblieft.

Jaaa dat kan gewoon dus geen zorgen!

Gewoon je mobieltje aanzetten en rustig aan afwachten wat zijn antwoord zal zijn. Je moet maar zo denken: je hebt hierna in ieder geval duidelijkheid.

ik moet echt vet vaak een gesprek beginnen met mijn vriendje. we kunnen er niet om heen draaien maar jongens zijn gewoon heel erg lui en doen weinig moeite!

Wat denk je dattie gaat doen? Je uitlachen omdat je interesse toont? Beetje steviger in je schoenen staan meid!

Nee ik zou het nationale rampenplan in werking stellen want dit kan echt niet.

Natuurlijk kan je zelf een gesprek beginnen en ik vind een topic daarover een beetje nutteloos.